Розділ 3

2 1 0
                                    

Переді мною знаходилося величезне приміщення, стелею якого являвся прозорий скляний купол, через який було добре видно чорне небо та яскраве "сонце" цього світу.

Посередині зали було змонтовано кругову сцену, навколо якої танцював натовп під схожу на рок музику. Біля стін тяглися барні столи, за якими сиділи різного вигляду істоти. Я помітила, що барних стійок була декілька й пофарбовані вони були в різні кольори: червоний, синій, зелений та білий. Також по залу були розставлені м'які дивани, на яких відвідувачі могли відпочивати.

Я побачила балкони, які знаходилися на поверхах вище, вони були збудовані так, що виходили в залу. До речі, так ось чому ззовні балконів не було. По поруччях таких балконів звивався зелений плющ із помаранчевими квітами. Вони були обставлені диванами та столами, деякі були прикриті різноколірними балдахінами. Я подумала що напевно з цих балконів відкривається чудовий вид зверху на весь величезний зал та групу, яка зараз грала.

Зал був оформлений у чорних, червоних, помаранчевих та золотих тонах, що робило атмосферу трохи зловісною і таємничою. Хоча іноді й траплялися й ті кольори, в які були пофарбовані барні стійки. Освітлювали приміщення смолоскипи та безліч свічок але так само була присутня електрика. Я зрозуміла це подивившись на сцену де стояла непогана апаратура.

Всі були одягнені в одяг кольорів в яких був оформлений зал, але білого кольору я не побачила ні на кому. Мій колір сукні як прапор показував всім, хто тут біла ворона.

Рудий незнайомець показав мені рукою на невеликий гардероб у кутку та попрямував туди. Я пішла слідом за ним. Я не знала, що мені робити, куди йти... Дуже хотілось пити, а я навіть не могла собі нічого купити, бо взагалі не знала місцевих напоїв, цін і навіть не мала грошей цього світу. Вони ж певно не такі, як в нашому.

Дорогою до гардероба мене декілька разів випадково ледь не зачепили то хвостами, то рогами, то крилами. Я намагалася сильно не вирячитися на тутешніх відвідувачів, але виходило у мене це не дуже добре.

Яких істот тут тільки не було! Напевно я побачила майже всіх казки про яких я слухала в дитинстві. Я різко встала як укопана. А з кого писалися описи казкових героїв? Невже вони не вигадувалися в головах письменників, а автори просто описували реальних істот? Дуже цікава думка!  Залишу її на потім.

Одна година на бажання Where stories live. Discover now