Шлях до порталу я пам'ятала доволі погано, все було ніби в тумані або можливо реально було в ньому. Ми вибігли по довгому коридору, на вході вже ніхто не стояв. Не зупиняючись пробігли всю вулицю. Їх сонце сяяло вже не так яскраво, а перехожих майже не було. Лише раз я обернулася назад, коли почула жахливий гуркіт.
Це виявилось тріснув скляний купол. Він просто лопнув та розколовся на дрібні частини. Ми з Адріаном встигли пірнути в магазин, де знаходився портал, й сховатися від осколків.
- Кошмар! Бідні перехожі люди! А як же Дарен?!
Я злякано схлипнула, подумавши про тисячу дрібних осколків, які розлетілися на десятки метрів.
- Ти забуваєш, що тут людей немає. А сутності, які тут перебувають, цілком можуть себе захистити. А що до Дарена, тут так. - Побачивши, як мої очі розширюються від жаху, він швидко додав. - Слухай, не думаю, що ніхто не помітив, як тріснув купол. Упевнений, що до нього вже поспішає хтось на підмогу. А що до осколків, то Дарен не перший рік тут живе, я впевнений, з ним усе буде добре адже не дарма ви знайшли один одного саме зараз.
З моїх очей ще сильніше побігли сльози. Ніколи не вважала себе плаксою, але нерви вже здали.
- З моєю удачею ще як може! - Тихо прошепотіла я.
Магазин був порожній. Продавця ніде не було видно. Адріан дістав із пальто міні-дзеркальце і, відкривши його, щось натиснув.
Мої брови поповзли вгору. От прямо зараз найвдаліший час, що б глянути на себе в дзеркало! Він повернув його до себе й раптом звідти пролунав чоловічий голос.
- Адріан? Щось термінове? Ми проводимо допит.
- Данієлю, не торохти, як старезний дід! - Усміхнувся той у дзеркало.
Я зазирнула йому за плече й зойкнув прикрила рот рукою. У дзеркалі, як на екрані смартфона відображалося обличчя іншого чоловіка. Із сірими очима, трохи м'якими рисами обличчя. Темне волосся співрозмовника було зібране у хвіст на потилиці, у вусі поблискувала кафа, а на шиї виднілося тату: вертикальна лінія з якихось ієрогліфів. Він пильно дивився на Адріана.
- У неї декілька спільників повітряників. - Сказав рудий серйозним тоном.
І як він так швидко перемикає емоції? Чоловік у дзеркалі насупився, а потім його обличчя осяяла здогадка...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна година на бажання
FantasyУ день святого Валентина Дафна зустрічає дивного незнайомця. Він пропонує молодій жінці за одну годину здійснити її найтаємніше бажання. Чи повірить вона в магію та, чи ризикне зробити крок за незнайомцем в інший світ? Можна читати як однотомник, та...