Jungkook'tan
Sarayın geniş avlusunda benim gibi bir sürü köle dizilmişti hepimizin yüzünden ne kadar tedirgin olduĝumuz gayet iyi okunuyordu .
Saray muhafızları bize bir şey söylemeden hepimizi avluya dizmişti . Muhafızlardan birinin gür sesini işittim
"Kral birazdan burada olucak içiniz den biri komşu krallıĝa hediye olarak gönderilecek!"Avludaki herkes kendin arasında konuşmaya başlamıştı bile sarayın uzun geniş tahta kapılarının açılmasıyla tüm gözlerin odaĝı kral Hwang olmuştu herkes saygı ile eĝilirken kral Hwang konuştu.
"sevgili saray sakinleri bugün burada komşu krallık ile aramızdaki buzların erimesi şerefine kral Kim Taehyung'a hediye olarak bir hizmetkar göndermek istiyorum.Aranızdan birini bunun için uygun göreceĝim.ANLAŞILDIMI?"
Dediĝinde herkes kral Hwang'ın önünde eĝildi ve "EMREDERSINIZ KRALIM" diye sesli bir şekilde belirttiler.
Kral hepimizin önünden geçerken bazılarımızı işaret ediyordu muhafızlar ise onları normale göre daha naif bir şekilde ilerlemeleri için kollarını kavrayıp saraya gidiyorlardı.
Kral tam önümde durduĝu an götürülen kölelerden gözlerimi alıp kral Hwang ile gözlerimi buluşturdum ,Kral Hwang muhafıza işaret vermiş ve beni muhafız ile diĝer bazı köleler gibi yollamıştı.
Saraya girdiĝimizde kocaman bir giriş iki kanatlı uzun , geniş bir merdiven ve bir sürü koridor vardı . Muhafız beni saĝköşedeki ilk koridora soktu.
(Zaman atlaması)
Üstümüzdeki kyafetler deĝişmişti ,temiz Hanbok'lar verilmişti.
bana ait değildir!Sevvy97 hesabının MY KIND PRINCE hikayesinden alınmıştır
Muhafızlar ile birlikte avluda bekliyorduk.Yanımıza bazı eşyalarımızı alamamızada izin vermişlerdi.Biraz sonra gelen atlı faytonlara bindirilmiş ve komşu krallıĝa doĝru yola çıkmıştık
.
.
.Sonnnn ...
Nasilsiniz umarım hoşunuza gitmiştir
Yeni bolumu kısa zamanda atmayı planlıyorum.byy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
memory of the king Taekook
FanfictionKral Kim Taehyung ve ona komşu krallıktan hizmet için hediye olarak gönderilen Jeon Jungkook semeTae! ukeKook! Acemi bir fictir dikkate almayınız!!