Jungkook'tan
Sonunda faytonun durması ile geldiĝimizi anlarken yavaşça doĝruldum elime eşyalarımı ve kral Hwang'ın bize verdiĝi altınlarımı koyduĝum keseyi aldım ve faytondan indim.Biraz sonra yanımıza birisi geldi ve konuştu"Beni takip edin".Onunla birlikte sarayın avlusunda ilerlerken biraz yüzünü inceledim ,kedi gibi bir suratı ama bir o kadarda sert bir imajı vardı giydiĝi siyah ve lacivert hanbok'un içinde cüssesi bir hayli belli oluyordu .
Onu incelerken bir anda bana döndü "beni izlediĝin için sana ceza verebilirim ama daha ilk günden zorlamanın manâsı yok "."Şey ben özür dilerim ,ben sadece kim olduĝunuzu merak etmiştimde af buyurun"dedim ve başımı eĝdim.
"Sorun deĝil,ama benim mevkim senden yüksek bu yüzden yanımdayken hareketlerine dikkat et".dedi ve "Yoksa kellen gider". Duyduĝum ile kan beynime sıçramıştı benimi öldürecekti? "E-efendim lütfen beni ö-öldürmeyin .Ne isterseniz yaparım"dedim telaşla.O ise söylediklerimi göz arda etmiş ve konuşmamıştı.
Gözlerim dolmuştu ve burnumda bir sızı belirmişti.Kolunu kavradım ve onu durdurdum,önünde diz çöktüm ve bacaĝına tutundum."Efendim nolur öldürmeyin kıymayın bana hata ettim bilmeden nolur almayın kellemi, baĝışlayın beni."
Ona baktıĝımda yüzünde sinirli bir ifade vardı."KALK YERDEN.NE HATLE BENIM KARARLARIMI SORGULARSIN DENSIZ"diye kükrediĝinde hemen ayaĝa kalktım ve başımı yere eĝdim."B-BIR DAHA BUNU SAKIN-SAKIN YAPMA"sesi titremişti normale göre ben ise sessizce aĝlıyordum.ölmek istemiyorum...
Kafamı kaldırıp bakacaĝım sırada yanaĝıma yediĝim sert tokatla yeri boyladım.istemeden hıçkırıklarıma mâni olamazken aĝlamam şiddetlendi.
Tam o sırada gür bir ses işitti kulaklarım
"NE OLUYOR SARAYIMDA ,BUNE HADSIZLIK!"sesindeki korkunç tını beni ürkütmüştü.*sarayım* demesinden anladımki baĝıran kişi aslında Kral'dı.Naneyi yemiştim....
.
.
Merhabaaaaa nasıl yeni bölüm biraz geç oldu Killer writer 'a ara vermem gerek çünkü ramazan ayında smut yazıp günah point kasmak istemiyorum.Neyse cok uzattim byyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
memory of the king Taekook
FanfictionKral Kim Taehyung ve ona komşu krallıktan hizmet için hediye olarak gönderilen Jeon Jungkook semeTae! ukeKook! Acemi bir fictir dikkate almayınız!!