Merhaba ben Kardelen :)
Her ficimde yaptığım gibi bir sözle başlamak isterim. Hikayelerimi okuyanlar artık alışmıştırlar. Ama bu sefer farklı bir söz ile başlamak istiyorum. Kitap larım okuyan hanımla ve beylere yada ikisi olarak tanımlamak istemeyenlere. Her ikisi olanlara yada hiçbirini hissetmeyenlere. Kalbi olanlara yazdığım bir sözdür bu. Kalbini hissetmeye çalışanlara, kalbi kırık olanlara, kalbini birine kaptırmış kalbini bulamayanlara gelsin bu hikaye sizi sevdiğimi asla unutmayın...
"Haberler: Gizemli kardeşler yine bir dava çözdüler"
"Son dakika: Gizemli kardeşler herkes merakla kim olduklarını öğrenmek istiyor."
"Haberler: Sosyal medyada gündem olan gizemli kardeşler bugün bir cinayet vakasını çözdüler"
"Gündem Haberleri: Polislerin bile çözemediği davaları gizemli kardeşler bir kaç günde çözüyor. Herkes heyecanla yüzlerini beklerken bir çok suçluda olması gereken yere gittiler"
-Felix buraya gel!
-Noldu abi?
Dedi Felix adlı genç. Lee Felix, 19 yaşındaydı. Sarı saçlı, yüzünde çilleri olan tatlı bir çocuktu. Lee Minho Felix'in abisiydi. Felix'ten 10 yaş büyüktü. Siyah saçları yüzüne o kadar yakışıyordu ki.
-Sporun bitti mi Felix?
-Evet sayılır yarın ki maç için çalışıyordum zaten
-Hımm anladım. Yarın ki maç için hazırsın dimi?
-Her zamanki gibi hazırım
-Felix bir çok dövüş sporlarıyla ilgileniyordu. Hatta siyah kuşak almışlığıda var Felix'in.
-Bütün gündem bizi konuşuyor her zaman ki gibi
-Ne diyorlar
-Herkes yüzümüzü merak ediyormuş falan filan
-Anladım. Birşey dicem biz bu kadar suçlularımıza hayatımızı adamışken bir suçluya aşık olursak ne yapıcağız ? Sonuçta onu tutuklamak istemeyiz yalan mı?
-Adalet yerini bulmalı Felix o sevdiğin olsa bile.
-Minho abim sen hiç aşık olmadın mı?
-Yoo sanki sen oldun?
-Bende olmadım da yani eğer aşık olursan diyorum
-O zaman düşünürüz olur mu?
-Peki
-Hazırlan
-Ne için?
-Karakola gidiyoruz
-Yeni dosya almak için mi?
-Aynenn
...
-Efendim kimse bilmiyor bu gizemli kardeşleri yani istesenizde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otona Blue/Hyunlix
RomanceLee Felix ve Lee Minho suçların yaptıkları birçok şeyi gün yüzüne çıkarıyorlardı. Ve sıradaki hedef ise Hwang kardeşlerdi. Mafya lideri olan Hwang Hyunjin ve Kardeşi Han Jisung'un nasıl bir insan olduğunu halka göstericektiler. Başına geliceklerden...