Oyun Başlasın

130 13 15
                                    

-O zaman oyun başlasın...

~Kalan Sahne~

Felix çabucak kurtulduğunu zannederken aslında oyunun içinde olduğunu bilmiyordu.

-Görüşmek üzere

Dedi Hyunjin.

-Bugünden sonra size verdiğim kurallar geçersizdir. Lee Felix'i bulun ve bana getirin zorluluk çıkarırsa kan dökebilirsiniz öldürmemek şartıyla.

-Tamamdır efendim

Havada tamamdır sözleri yankılandı.

-Ne demiş Attila İlhan
"

akşamlar bir roman gibi biterdi
jezabel kan içinde yatardı
limandan bir gemi giderdi
sen kalkıp ona giderdin" bende Lix kalkıp gittiğin o gemilerin hepsine tek tek batıracağım.

Hyunjin telefonundan kendine baktı.

-Saat 12 tam gece yarısı. Haydi oyunumuz başlasın

Felix limandan hızlıca koşuyordu. Arkasında bir sürü adamlar kovalıyordu. Ne kadar hızlı kaçabiliyorsa veya koşa biliyorsa ellinden gelebildiği kadar koşuyordu. Havada kurşun sesleri vardı. Durması için yapılıyordu bunların hepsi. Felix kendini limanda bulmuştu. Yük gemilerine giricekti. Bu ülkeden gidebilirse gidecekti. Yük gemilerine bakıyordu adamlar peşini bırakmış gibiydi artık. Hyunjin ellindeki kumandaya baktı.

-Yanıyor hepsi yanıyor

Dedi. Felix etrafa bakıyordu avel avel. Ve bir anda o kocaman patlama yaşandı. Yük gemileri patlamaya başladı. Alevler aldı iskeleyi. Felix o patlama ile kendini yerde bulmuştu. Yanıyordu hepsi yanıyordu. Şoklar içinde bakıyordu.

-Napıyorsunuz lan!

Dedi Minho. Dışarıya atıyordular. Hala rolünü oynamaya çalışıyordu.

-Büyük yerden emir var!

-Benim arkamda kimler olduğunu biliyor musunuz!? Geri döndüğümde bu konakta leşiniz olucak sadece.

-çok komikmiş

-Sen öyle san.

(Günler sonra)

-Efendim tek kişi kaldı herkes teker teker iniyor. Geliyolar efendim geliyorlar.

-Kimler geliyo

-Kızıl Şeytan

Pınar başından bulanır canım oy

Bir leş

İner ovayı dolanır canım oy

Bir leş daha

Sende çok haller bulunur canım oy

Bir leş daha

Dağlar duman olur
Çayır çimen olur

Bir leş daha

Ben yari görmezsem
Halım yaman olur

Kızıl şeytan gelmişti. O gün dediği gibi "Geri döndüğümde bu konakta leşiniz olucak" dediğini yapmıştı. Bir korumaya eğilde kızıl şeytan.

 Otona Blue/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin