Düğün

139 11 14
                                    

Alnına bir öpücük ve saçlarınada birkaç öpücük kondurdu.

~Kalan Sahne~

Yazarın anlatımıyla:

Bunlar Felix ile Hyunjin'in geçirdiği mutlu günlerden sadece birkaç tanesiydi.(özel bölümde anlatılır) Minho'yu asla ama asla konağa geri almamışlardı. Han aşıktı. Minho ise ondan hep nefret ediyordu. Hyunjin aşıktı. Felix'te öyleydi. Ama Felix yinede gizli gizli Hyunjin'in kuyusunu kazmaktan başka birşey yapmamıştı. Abisi içindi abisi. Felix aşıktı ama aşktan önce abisi önemliydi. Hyunjin Felix ile çok şeyler yaşamıştı. Bütün dünya duymuştu aşklarını. Gün gelip çatmıştı Hyunjin, Felix'e evlenme teklifi etmişti. Felix'te kabul etmişti. Ve bugün onların düğün geceleriydi. Herkes şık bir şekilde giyinmiştiler. Felix hazırlanmıştı. Evlendikleri herşey abisinin kulağına gitmişti fakat kardeşinin düğününe gelemiyordu.

-Amk Hyunjin'i kardeşimin düğününe gelemiyorum. Lix cidden aşıkmış.

-Abi saçmalama

-Ne saçmalaması ben burada kardeşimin kokusunu alamıyorken o adam her gece altında veya yanında onun kokusunu alıyo amk ona kıyıyor. Ben ise neyse rakını içmeye devam et

-Peki abi

Minho kadehi teklerken telefonu civcivim diye arama aldı.

-Felix?

-Abim

Uzun zamandır birbirine kavuşamayan kardeşler bu gece kavuşmuştular. Gözleri doluyordu.

-Felixim

-Abim

Bir süre sesizlik olmuştu.

-Neden hala gelmedin abi?

-(Burnunu çeker) abim biraz daha sabret oraya tek gelirsem cesedimi çiğnerler

-Abi

Dedi Felix.

-Abim seni seviyorum..

Telefon kapanır. Minho sinirle telefonu yere fırlattır

-Allah kahretsin!

Telefon paramparça olmuştu. Felix'in son dakikalarıydı bunlar. Gözünden bir damla yaş süzüldü.

"Abim
Abim sana bu mesajı yazıyorum Eğer benden haber alamıyorsan ya ölmüşümdür ya da tutsak altına almışlardır beni. Seni seviyorum"

Yazdı ve gönderdi. Mesajları kendisinden sildi. Felix aynadan kendine bakıyordu.

-Felix nerde kaldı abi?

Han etrafa bakınıyordu. Fakat Felix'ten tek bir iz bile yoktu.

-Düğünün başlamasına dakikalar kaldı eğer gelmezse rezil olucağız.

-Felix gelir han o beni çok seviyor. Misafirleri git karşıla.

Hyunjin dakikalar geçtikçe geriliyordu. Felix'ten şüphe ediyordu. Gelmiyeceğinden korkuyordu. İkiside birbine aşıkken niye biri diğerini bıraksın ki? Saçmalıktı dimi bu.

 Otona Blue/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin