Tekrar

220 19 28
                                    

Hyunjin Felix'in bu hareketine şaşırmıştı ama hoşuna gitmişti.

~Kalan Sahne~

-Ne yapıyorsun lix?

-hiç rahatsız mı oldun?

Felix bedenimin üstündeydi. Ve sarhoşta değildi. Nasıl rahatsız olabilirdim ki. Kedi gibi üstüme gelmişti. Sonra ise yatıp kalkmıştı. Gözümü oyundan ayırmıştım. Bu durumda oyunun bir anlamımı kalmıştı. Felix'in dudağına bakmıştım sonra ise gözüne. Elli ile morarık boynunu kaşımıştı. Gözüm açık yakasından başka yerlere doğru kaymaya başlamıştı. Kendime gelmem kısa sürmüştü. "Hyunjin" deyişi ile ona baktım.

-birşey mi oldu?

-Yo hayır nerden çıkardın

-donakaldın istemezsen yanına yatarım.

Yanına mı yatarım ne saçmalıyorsun! O vücudunun bedenimin üstünde yatmasını tabiki de istiyorum.

-Sıkıntı yok Felix yatabilirsin

Kulağımı Hyunjin'in kalbinin yanına yaslamıştım. Hızlı atıyordu. Bu adamın neresi kötü olabilirdi ki? Saçma bir planın parçası bence kötü falan değil.

~birkaç ay sonra~

-..

-Tamam bizi burada asla bulamıyacak. Ağlama duymaz artık.

Ağzındaki bantları çıkardı.

-Sen cidden kötüymüşsün..

Dedi ağzı açıldığı gibi..

~Şimdi~

Ben Lee Felix ve sanırım Hwang Hyunjin'e aşık oluyorum. Oyun oynuyordu. Bir yandanda benimle ilgileniyordu. Alnımı öpüyordu. Saçlarımı kokluyordu buda hoşuma gidiyordu. Diğer insanlardan farklıydı. Sevgisini gösteriyordu. Ama abimin sözünü dinlemem gerekiyordu. Oyundan dışarı çıkmamalıydım.

-Hiçbirini öldürdün mü sana ihanet eden?

-Bunu neden sordun lix? Seni ilgilendirmez.

-Öldürdün yani?

-Ya hayır saçmalama ben öyle birimiyim sadece

-Sadece?

-Neyse boşver

-Ya hadi söyle lütfen

Koynumdaydı Felix çok tatlı bakıyordu bana beni tanımak istiyordu artık. Belkide silmişti dün geceyi. Bende zaten silmesini istiyorum. Dün gece bir hatadan ibaretti. Sadece hataydı. Sadece onu öpüp bırakmalıydım. Bedenimiz asla birleşmemeliydi. Artık Felix'in o kardeşlerden olduğunun şüphesi azalmaya başlamıştı ama niye öldürdüğüm insanları merak ediyordu bu bir plan mıydı? Ona asla ama asla bir plan vermiyeceğim. Seni seviyorum lix.

 Otona Blue/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin