3.Bölüm: SENİ BEKLİYORUZ

41 7 2
                                    

Dövüş konusunda berbattım. Hep dayak yediğimden az da olsa acısına alışmıştım. Oyunu yaparsam ana karakteri kesinlikle çok güçlü yapıcaktım.

Sonra ki gün oyunu yapmaya başladım. Nasıl olacağını aklımda oluşturmuştum. Babamdan kalan eski bilgisayarla yapıyordum oyunu. Oyunu mitolojik yaratıklarla ilgili yapıcaktım. Kurt adam, vampir, ünicorn, centaur, anka kuşları, ejderha gibi yaratıkları kullanıcaktım.

Oyunu tasarlarken görevli yapmaya karar verdim. Her tamamlanan 2 görev de seviye atlamalı olucaktı. 15. levele gelen bir kişi istediği bir dönüşüm özelliği seçecekti. Bu özelliği değişme hakkı sadece 1 tane olucaktı. O hakta 20. Levelde aktif olacaktı.

İçeriği tasarlarken dev ağaçlar ve değişik bitkiler kullandım. Bir de harita lazımdı. Haritayı kendim çizmeye başladım.

Haritayı tamamlamam 3 saatimi almıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haritayı tamamlamam 3 saatimi almıştı. Sonuçu beğenmiştim. Oyunun kodunu da tamamlamıştım. Biraz uzun sürecek gibiydi.

Kodları yüklemesini beklerken karakter isimlerini seçmeye karar verdim. İnternet den isimlere bakmaya başladım. Şuan oyunun sadece belirli karakter isimlerini bulucaktım. Sonra diğer karakterleri yapardım.

Bir kaç isim beğenmiştim. Kullanıcağım isimler; Jack, Jean, Mullo, Isaac, Terren, Rona, Loria, Leo, Cris, Tahel, Nova, Rubella gibi isimleri seçmiştim. Sonradan bir kaç isim daha eklerdim şimdilik bunlar.

Saat gece 3 olmuştu. Oyun içeriklerinin yüklenmesi çok zaman alırdı. O yüzden bilgisayarı şarja takıp uyumaya karar verdim.

Sabah uyanınca yükleme hala devam ediyordu. Başka işlerle uğraşmaya başladım. Evi temizlemeye başladım bu bahaneyle.

Evi temizlerken ne kadar temiz olduğumu fark ettim (!). Temizlik tüm günümü alıcaktı sanırım.

Temizliği yaparken arada bilgisayarı kontrol ediyordum. İşleri bitirince kendimi yatağa bıraktım. Ev işi 3 saatimi almıştı. Bilgisayarı aldım ve kontrol etmeye başladım. Yükleme tamamlanmıştı.

Bir şeyler yanlış gibiydi ama fark ettiğimde çok geç olucaktı. Kodlar kendiliğinden yazılmıştı. Ama ben bunu fark etmedim. Akşam yazmışımdır dedim.

Kodları kontrol etmedim de. Oyunun bu kısımları hazırdı. Sıra karakter seçimlerindeydi. İlk olarak oyunun temelinde ki karakterlerden başladım. İlk olarak Steomaria krallığının ikiz prensesleri Loria ve Taria, Hapradena lordunun oğlu Isaac, Alfa ikiz çocukları oğlu Nova ve kızı Rona, büyücü Rubella.

"Karakterlerin sadece görünümü kaldı. Onlarıda seçtim mi tamamdır bu iş." karakter görünümü seçmiştim. Ama onlarda ana karakterlerdi. Yan karakterleri her güncelleme de getiririm diye düşünmüştüm.

Oyun ile ilgili kısa notlar almıştım. Bunlar:

Steomaria: İnsanların karışık bir şekilde yaşadıkları yer. Yani büyücü, yarı insan, elf gibi canlılar karışık yaşadıkları yer.

RoyaLandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin