5.Bölüm: EJDERHA MAĞARALARI

26 6 0
                                    

Artık emin oldum gibi. Harita, bölge isimleri ve 15. levele gelince açılan özellik, yeni level için gerekli olan görev tamamlama . Hepsiyle tasarladığım oyunun aynısı. Rüya değildi artık emindim. Ben tasarladığım oyunun içine girmiştim...

Elena ile ilerlerken "Sen de neden kanat yok" Elena bunu sormamı bekliyormuş gibi "Çünkü daha 5. Levelim" o 5. level, ben 3. level arada fazla fark yok. Elena "Jean sen kaçıncı levelsin? ". Bu soruyu bekliyordum "Daha 3. levelim". Elena "15. levele gelince hangi özelliği alıcaksın". Biraz düşündüm "Emin değilim 15. levele daha çok var. Bu arada biz nereye gidiyoruz şimdi?" Elena "Önce başkanın yanına gidicez, sonra da seni babam ile tanıştırıcam." "Baban önemli birisimi şehirde.". " Evet şehrin önemli bir doktoru ve bu alanda ün salmış birisi." şaşırmıştım demek babası doktordu. "Başkan kim peki" Elena önce bana baktı ardından "Gayet sakin birisi ve yaşlı. Bir yandan da dedem oluyor" bunu beklemiyordum. "Deden daha neden başkanlıkta babana verseydi ya başkanlığı" Elena güldü "Babama veremez çünkü babam bu konuda hem yetersiz hemde dedemin oğlu değil." biraz düşündüm sonradan anlamıştım. Dedesi annesinin babası o zaman dedesi ölünce kim başa geçicekti. Bunuda sorucakken Elena "Geldik gir içeri. Başkan içerde seni bekliyo." tek başımamı giricektim Elenaya baktım. "Ben gelemem öyle bakma başkan sadece seni istedi." başımı sallayıp derin bir nefes alıp içeri girdim.

Karşımda büyük beyaz kanatlı beyaz saçlı bir adam duruyordu. Ama dediği kadar yaşlı durmuyordu. Ya da benim düşündüğüm gibi çıkmadı. Başkan gözlerimin içine bakıp:

- Fazla uzatmayacağım, dedi. Testi başarıyla geçtin ve burda kalmaya hak kazandın lakin burda kalırken bazı görevler üstlenmen gerektiğini bilmeni istedim. Senin için bir sıkıntı var mı?

-Hayır efendim. Sadece level atlamam da sıkıntı yaratır mı bu durum?

-Merak etme level atlayabilirsin gene. Sadec gününün %10 u alır bu görevler. Geri kalan zamanı da seviye atlamaya harcarsın. Başka birşey yoksa çıkabilirsin.

-Tamam efendim, teşekkürler.

Binadan çıktığımda söylenmeye başladım. "Adam resmen kibarca ~~siktir git~~ demişti." Bir yere geçip Elena'yı beklemeye başladım. Yoldan geçenler bana ben de onlara dik dik bakıyordum.

Elena yanıma geldi:

-Hadi gidiyoruz babam seninle tanışmak istiyor. Dedi ve ilerlemeye başladı. Peşinden ilerlemeye başladım.

Şehir hastanesine gelmiştik. Babasının odasına giderken bir hemşire durdurdu:

-Doktor Terren şuan da odasında değil. Acil bir hasta geldiğinden dolayı yenice yoğun bakıma girdi.

Elena:

-Peki ne zaman çıkar.

Hemşire:

-Geç biter. Tahminen 4 saat filan.

Elena:

-Hastanın neyi var?

Hemşire:

-Beyin de bir hastalık. Daha anlayamadılar ne olduğunu. O yüzden senteomariadan bir beyin cerrahı bekleniyor. Bulaşıcı olup olmadığı da bilinmiyor o yüzden ameliyathaneyi karantinaya aldılar. Babanızda karantinada.

Elena:

-Beyin cerrahı ne zaman gelir?

Hemşire:

-Senteomariadan buraya gelicek 2 saat sürer.

Elena:

-Doktor ismini söylermisiniz ve hangi yoldan geldiğini.

Hemşire:

RoyaLandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin