**Düzenleme:Her tamamlanan 2 görevde 1 seviye atlama.**
Biraz endişeyle tekrar denedim. "Sonunda açıldı" ekran açılırken telefon bildirimi ile telefonu elime aldım. Bilinmeyen bir numaradan "SENİ BEKLİYORUM" yazıyordu. Yanlış numara olduğunu düşünüp telefonu kapattım.
Oyun açıldı ve ekranda "OYUN BAŞLATILIYOR" yazıyordu. Açıldığı için mutluydum. Ama ekran tekrar beyazladı ve her taraf kararmaya başladı... Bilincimi kaybetmiştim.
Kendime geldiğimde odamda değil başka bir yerdeydim.
**Gölde olanlardan devam(giriş bölümümde)**
Biraz daha ilerlediğimde bir göl gördüm ve gölde birisi vardı. Ondan yardım isteyebilirdim. Yanına doğru yaklaştığımda aniden bana döndü ve ortadan kayboldu.
Ne yapacağımı bilemeden etrafıma baktım napıcaktım? Napabilirdim?
O sırada önümde bir ekran açıldı. Ekranda "GÖREVLER BAŞLIYOR" yazıyordu.
İlk görev belli olmuştu:
1.Görev : 1 gününü ormanda geçir.
"Bu ne şimdi ve ekran üstünde neden Rayoland yazıyor. Her neyse bir önemi yok zaten şimdi uyanırım." orman da ilerlerken dağa doğru ilerlemeye başladım. En güvenilir yerin orası olması lazımdı.
Dağa geldiğimde arkamda bir sıcaklık hissettim. "Hayır. Ne olursun düşündüğüm olmasın" sesim çok kısık çıkmıştı ben bile zar zor duydum. Arkamı yavaşça döndüm. Arkamda kırmızı gözlü kırmızı renkte bir ejderha vardı korkuyla koşmaya çalıştım. Ama haraket edemiyordum. Ayaklarımda ki güç bitti. Yere yığıldım. Kollarımı kullanarak geri gitmeye başladım. Bağırmak istedim ama sesim çıkmadı.
Ejderha saldırmak için hamle yapmak üzereyken önünde birisi belirdi. Ejderhaya bir şey söylemiş gibiydi. Ejderha uzaklaşmaya başladı. Bir kızdı bana dönünce biraz tırstım. Aklıma o anda dank etti. Gölde gördüğüm kişi buydu.
Kız sakin bir ses tonuyla "Sende kimsin. Ejder dağlarında ne işin var". Konuşmak için ağzımı açtım ama sesim çıkmadı. Şok geçiriyordum heralde. Kız tekrar "Konuşabiliyor musun?"sinirlenmeye başlamıştı. "Evet konuşabiliyorum sadece şok geçirdim bir anlık". Kız anında "O zaman soruma cevap ver. Madem kendini koruyamayacaksın ne işin var Ejder Dağlarında". "Burası Ejder Dağlarımı? " şaşırmıştım. Kız dalga geçer gibi "Royaland da yaşıyorsun ama Ejder Dağlarını bilmiyor musun?". " Royaland? Ben- tabiki biliyorum bilmez olur muyum? Şokla bir hafıza kaybı yaşadım" gerçek olamazdı değil mi? RoyaLand , Ejder Dağları bunlar benim yaptığım oyunda ki isimler. Bir rastlantı olmalı ya imkanı yok oynun içine nasıl gireyim. Kız ayağıma yavaşça vurdu "Kendine gel ve cevap ver. Nerede yaşıyorsun". Ne diyecektim. Burada hiç bir şeyim yok. "Belirli bir yer yok". Şaşırdı bir anlık ama ciddiyetini korudu. "Peki o zaman nerede kalıcaksın geç oldu. Tehlikeli burası her zaman seni kurtarmaya birisi gelemez." ilk cümlesi benim için endişeli, ikinci cümle beni gömen tarafta. "Kalıcak bir yer bulurum ve başımım çaresine bakarım. Ve teşekkürler." biraz daha gururla "Rica ederim. Benim için kolay bir şeydi."
Kız onla 1 günlüğüne kalmama izin verdi. 2.görevde belli olmuştu bu kızla tanışmamı istiyordu ama daha ismini bilmiyordum. Her neyse bununla başlayalım "İsmin ne?" kız bana bakıp "Elena senin?" cevap vericekken ekran açıldı. Ekranda isim seçme yazıyordu. 3 seçenekten birini seçmem isteniyordu birinci seçenek Leo ikinci seçenek Jean ve üçüncü seçenek de jack yazıyordu. Jean'a tıkladım, tıklamamla ağzımdan "Jean" çıktı. Elana "Memnun oldum Jean" dedi. Bende karşılık verip "Bende memnun oldum." dedim. Elena'yla konuşmaya devam ettik ben soruyordum o cevaplıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RoyaLand
FantasyKüçük yaşta ailesini kaybeden Alex 18 yaşına kadar yurtta kalır. 19 yaşında üniversiteye başlar. Alex 4. sınıf sonlarında arkadaşlarının önerisi ile oyun tasarlamaya başlar. Oyunu tamamlayan Alex oyunu denemek için oyunu açar. Oyunu açtığında oyun h...