1.Bölüm

92 21 13
                                    

ᴏʟᴀʏ ʏᴇʀɪ̇ (ᴅᴇᴛʀᴏɪᴛ) ~ᴀʟᴇxᴀɴᴅʀᴇ

İnsan daha ne kadar çalışabilir? 1 aydır. Koskaca 1 aydır çalışıyorum. Ortada kanıt yok delil yok ve her nefes aldıgım 1 gün 1 cocuk kayboluyor nasıl rahat uyuyabilirim? Bütün anne babalar benden birşey bekliyor lakin ben hiçbisey yapamıyorum.

Bulamıyorum o serefsizi!

"Dedektifim ben istifa etmek istiyorum"

Bunca olayın içinde yaşadıgım olaya bak be! Yardımcım istifa ediyor.

"Neden!?" agzımdan başka bisi çıkamadı. O benim yardımcım ve bana yardım etmiyordu eskisi gibi... Zaten bi yararıda yoktu. İşlere gelmemezlik yapıyordu. Bir ayda hiçbir yardımı olmadı diyebilirim. Ve ben hayla neden diye soruyorum. Cidden kafa kalmamış.

"Dedektifim uzun zamandır size   yardım etmedigimi ve işleri yerine getiremedigimi anladım. Zaten böyle giderse ikimizde kovulcaz bişi bulamıyoz."

En azından hatasını anlamış yapamıyorum , edemiyorum diyor aferin yegen.

"Hatalarini farkına varman gururlandırıcı ama senin bu kadar erken ayrılman biraz üzdü. İstifanı yolarım merak etme"

"Sagolun dedektifim kendinize iyi bakın görüşürüz" 

İnsan simdi napcaksınız filan der be koçum. Neyse simdi bana işime yarayan biri gelecek en azından. Şu kagıdı emniyete  bıraksam iyi olur hemen gelsin de yeni kişiyle bulalim şu serefsizi.

18.40 ~ ᴇᴍɴɪ̇ʏᴇᴛ

Kagıdı bırakmak için gelmiştim. Kagıdı  bıraktıktan sonra arabaya ilerlerken bir ses yükseldi.

" Dedektif Alexandre!"

Hay gene ne var ya

Oldugum yerde durdum. Yaşlı polis memuru yaklaştı.

"Durumlar epey karışık dedektif alexandre bu gidişle işinizden olabilirsiniz." dedi alaycı bir şekilde.

Hay demeseydin anlamıyacaktım zaten

"Sorun mu var memur? Siz böyle dolu bir zamanda boş boş cevap vermezdiniz."

Yaşlı memur gülümseyerek " Dedigim boş bişi degil dedektif! " dedi nefes alıp ekledi " Durumlar iyice kötüleşti en son 66 cocuktu ya  simdi 70 oldu yani bugün toplam 4 cocuk kaçırıldı sizce bu fazla degil mi?"

Karetsin!

"En son baktıgımda 67 idi."

Yaşlı  memur yaklaştı " Dedektif kendine gel! Bakanlık daha yeni mesaj gönderdi.  Çoçuk kaçırılma 80 ne yükselirse atılcaksın!" dedi sonra gene ekledi "Üstelik katil için kolay 1 günde 4 ve 5 çoçuk kaçırıyor yarın degil yarından sonra kovulabilirsin dedektif!"

Seni bir gün elime geçiremezsem serefsizim.

Arkamı dönüp" Bu işi çözücem memur!" diyip arabaya bindim.

İstikamet olay yerine!

ʜᴀᴠᴀʟɪ̇ᴍᴀɴɪ (ᴛᴜ̈ʀᴋɪ̇ʏᴇ) ~ᴢᴇʏɴᴇᴘ

Evet kafayı yiyip Amerikanın en tehlikeli sehrine gidiyorum. DETROIT 'e .

Neden hep zoru seciyorum. Bilmiyorum ama zor benim göbek adım be hem biraz aksiyon yesek ne güzel olur bre

Biliyorum biraz türkçeye kaydım. Napabilirim? Neyse bu saaten sonra türkçe yok taban katman ingilizce allahtan alt yapım var. Yoksa buralara zor gider yaşarım. Bu arada  buralara dedim ama daha gitmedim ki. :D

Neyse ciddi olma vakti.

Uçağa yerleştikten sonra kemerimi taktım. Bakın hiçbişeyden kolay kolay korkmam ama bu uçak ya düşerse lan! Naparım ben?  Allahtan yüzme biliyorum denize düşek yaşarım heralde.

Ay ne düşündüm ha acilen uçak kalmadan detroıt te kalıcak yer bulmalıyım.

Detroıt te cok otel olmadıgını farketim. Varsa bile hep böyle ısız. Ama iyi bir otel bulup rezerv yaptım.

Uçak salanmaya başladı sanırım artık gidiyoruz ha.

Hoçakal türkiye! Bir daha görüşmeyelim!

Yani hersey okey 4 saat sonra  amerikada olacam. Suan amerikada saat 19.40 iken türkiyede 04.00  neden bu kadar erken demeyin yarın mesaide olacam canlarr!

Peki 4 saat sonra amerikada saat kaç olacak?

Salak mısın kızım ya matematigin yok mu ? 19.40 a 4 saat ekle geldigin saat.

Dur o zaman 23.40  Ha evet 23.40 oluyor.Bide bunun  20 dakikası taksiyle  saat 00.00 oldu mu oteldeyim ha havalıı!

Esyalar filan yerleştirmek var. Aslında çok yok eşya meşya işte  yerleştirip yatsam. Saat 01.00 yatar. Sabahtan 7 de kalkcam pühh genede uykusuzum. Neyse  en azında ilk günden kovulmak istemem.

Uçak baya bir salanmaya başladı. Sanki yukarı çıkıyormuş gibi oldu. Camdan bakim derken bi baktım.

Aman tanrımm  Yükseklik fobim halay çekiyor.

Bagırmamak için kendimi tutmaya çalıştım.

Yanımdaki yaşlı kadın "Korkma kızım ben çok kez bindim düşmez kolay kolay."

Ya teyze ne diyon allah korusun tövbe haşaa.

"Yok teyzem ondan degil yükselik korkum var da."

"O zaman uyumaya çalış kızım çünkü  5 dakika sonra havada baş agrısı yapıyor."

He lan burada uyusam yarın fazla uykusuz olmam.

"Tamam teyzem"

Yavaş yavaş gözlerimi kapatım. Bir kaç saniye bilincim yerindeyken daha sonra bilincim kendiliginden gidiverdi.

ᴅᴇᴛʀᴏɪᴛ~ᴀʟᴇxᴀɴᴅʀᴇ (23.20)

4 saatlik  nöbetten sonra emniyete gittim.

Ofisime gidip biraz dinlenmeye çalışsamda olmuyor. Sinirden şakaklarım agrıyordu.

O kadar nöbet tutiyim sen gelme ha anca nöbete olmadıgım zaman kaçır çoçukları serefsiz!

Şakaklarımı ovalarken aklıma bizim kelvinin yerine yeni gelecek dedektif yardımcısı geldi. Kagıdı verdikten hemen 20 dakika sonra yeni birisini atamışlar.

O kişiye bakmak için özel sitemize girdim. Bilgilerimi girdim.

Ne?

Kız mı koyacaklar yanıma?

Saçmalık daha hiçbirşey elde edemedim. Birde bu kızı koruyarak hiçbirşey elde edemem ben!

Direk  ayagı kalkıp emniyet genel müdürlügüne gidecekken. Kızın fotorafıyla karşılaştım. Fazla masum kıza benzemiyordu. Yani böyle herseye aglayan saçma saçma seylerle ugraşmayan bir tip vardı kızda.

Güzel kıza benziyordu. Asil bir karakteri...

Birde türk ya ben bi ara oraya gittim resmen baya degiştimde geldim. Konuşmam tarzım filan degişti geldi yani.

Kızı boşuna sey etim galiba Ön yargıyla  düşündüm az önce. Kalktıgım gibi oturdum. Kızın bilgilerine baktım.

Zeynep Bozkurt 
Türkiye
25 yaş
Ankara ODTÜ
Milli savunma üni.
Birsürü serfika
Bildigi diller:
İngilizce
Türkçe
Almanca
Fransça
Japonca

Bu kız ne alemiş. Bu kadını sevdim. Lakin hayla bir kadınla çalışmayı kabul ettigim anlamına gelmez.

Sandalyeye yaslandım. Şakaklarımı ovlayarak ve Fotorafına bakarak.

"Yarın iş başında olacak. Bakalım nasıl kızmışın ᴢᴇʏɴᴇᴘ ʙᴏᴢᴋᴜʀᴛ ."

Evettt güzel bir bölümün sonuna geldikk. İkinci bölümde görüşmek üzere...































Kayıp TutsaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin