Günün şarkısı Rauf faik- Çocukluk okurken dinlemenizi tavsiye ederizz. İyi okumalarr...
Alexandre
Yerde kanlar icinde yatan zeynebe koştum. Bilinci hayla açıktı. Kucagıma aldım.
"Zeynep sakın gözlerini kapatma tamam mı canım? Senin yanında olacagım tamam mı?!"
Sadece gözlerini kırptı.Ona gülümsedim. Hızlıca ayagı kalkıp arabaya dogru götürdüm. Arkaya koydum.
O sırada hayla serefsiz sıktıgını görünce.
"Seni bir gün elime geçirirsem dayak manyagı olana kadar gebertecem seni serefsiz!" diye bagırdım.
Yoldaki kan icinde yatan cocugu burada bırakamazdım. Hızlıca onuda alıp arkaya koydum. Sonra hemen sürücü koltuguna geçtim.
Arabayı çalıştırıp hızlıca tehlikeli yerden uzaklaştım. Hastaneye dogru yol aldım.
15 dakika sonra anca gelebildim. Zeynebe yol boyunca 'lütfen uyuma' diye yalvarsam da son 5 dakika kala bilinci gitti.
Şoför kapısını acıp cıktım. Arka kapıya ilerlerken " Acil iki hasta lütfen!" diye bagırdım.
Cocugu cıkardıgımda ilk sedye hemen gelmisti oraya bıraktım.
Zeynebi cıkardıgımda kucagıma alıp hemen hastaneye girdim. Giriste sedye geldi. Kucagımdan zeynebi aldılar.
Alsalar bile elinden tutum elini bırakmadım.
"En son bilinci ne zaman açıktı?"
"5 dakika önce açıktı." diyebildim.
İlerledik ilerledik...
Ama ameliyathane 'ye gelince mecburen ellerimiz ayrıldı.
"Üzgünüm buraya giremezsiniz yeni bir gelişme olursa haberdar ederiz." dedi hemsire onlarla beraber daldı içeri.
Ben ise duvara yıgıldım.
Ulan alexandre 2 günde bir kıza nasıl aşık oldun lan ne yaşadın , dedi sol melek.
Yoo bişi yaşamadı ki o kız yardımcısı ondan üzülüyor , dedi sag melek.
Ben ise zeynebin kanıyla ve cocugun kanıyla bulaşmış kıyafetlerime ve paltoma bakıyorum.
Sanırım herşeyini kaybetmek üzeresin alexandre...
Tom Yaşlı Memur
Ögle arası olmuştu lakin alexandre ve zeynepten ses yoktu. Sabahtan beri yoklardı.
Alexandreyı aradım ama hattı meşguldü.
Kötü birşey olmustu.
Kime ne olmuştu bilmiyorum ama geçenki alexandrenın hali hal degildi.
Zeynebe tutuldugu cok belliydi ama inkar ediyordu. Sahsen zeynepte iyi kızdı. İkisi olsa yani mutlu olurdum heralde.
O degil de ben bu konuya nasil geldim.Neyse sanirsam biraz araştırsam kötü fikir degil.
Telefonunun sinyalini bulmak icin arkadaşlarla seferber olduk.
Sonunda bulduk lakin Detoitlinin hastanesini gösterince telaşlandım.
Hemen arabamla oraya gittim.
Hastaneye geldigimde danışmanlıga telaşla koşup telaşla hemen sordum.
"Alexandre Wilson veya Zeynep Bozkurt ikiside meslektaşım olur. Onlar burdalar mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Tutsaklar
ActionHerşey 1 ay önce başladı. İlk kayıp önemsenmedi , ikinci kayıp yok be bulurlar dediler , üçüncü kayıp arandı bulunamadı.... 1 ay sonrasında 66 cocuk kayıp oldugu bildiriliyor. Dedektif Alexandre bu olayı 1 aydır cözemiyor. Lakin işine ilk geldig...