5.bölüm

32 15 6
                                    

Günün şarkısı Jony-Камин okurken dinlemenizi tavsiye ederizz. İyi okumalar...

Karanlık bir geniş odada ellerim arkadan baglı bir sekilde bir sandalyede oturuyordum. Bagırıyordum ama agzımda bir bez oldugu icin etki etmiyordu. Önümde 30 dan fazla çocuk onlarında bazıları elli baglıydı. Bana üzgün vaziyete bakıyorlardı. Ben bagriyordum. Kimse gelmiyordu? Daha sonra biri geldi yüzünü kapalıydı. Daha sonra ellerimi cözüp beni sıkıca tutu.

Biraz ilerledikten sonra bir masada vazo gördüm o vazoya yetiştim adamın kafasına vurdum. Hızla oradan ayrılıp. Hemen çocukların yanına gittim.

"Korkmayın sizi kurtarıcam." dedim kararlıkla. Kız cocugun ellerini cözmek icin elimi uzattim.

Ama kız cocugu ellimi tersiyle itti "Hayır kurtarma biz istemiyoruz." dedi.

Yanindaki erkek cocuk " Sizden birşey istemiyoruz." dedi.

Onun yanindaki minik kücük kiz cocugu elli boştaydı elimi tutup "Gitmeniz gerek lütfen gidin başınız belaya girmeden." dedi elleri ellerimi bırakıp omzumdan kücük bir sekilde itti.

Yinede kararlılıkla "Hayır olmaz!"

"Siz böyle yaşamamalısınız!"

"Lütfen gelin çocuklar!"

Gene kafalarını olumsuz salladılar.

"Yapmayın lütfen yal-" derken arkadan biri pat diye kafama vurdu.

Çığlıklarla uyandım.

Yanımda "Zeynep sakin ol! " diyen alexandre buldum.

Nefes nefese kalktım. Düz bir şekilde oturdum. O ise yanımdaydı.

"Sakin ol yanındayım!" deyip sarıldı.

Sanki koşmuş gibi nefes nefeseydim.

"Korkma sadece kabus yanındayım." dedi.

Birkaç saniye kendime gelemedim.

Kendime gelemedigimi görünce
" Tamam nefes al... Tamam simdi tut... Şimdi verr..." birkaç dakika yaptırdı.

En sonunda kendime gelince "İyi misin ne gördün de böyle oldun bişi mi oldu?" dedi.

Söylemeli miydim? Yani önemlide degil söyleyipte kafasını doldurmak istemiyordum.

Ya böyle birşey olursa. Benim rüyalarım tutuyor bazen.

Peki napcan zeynep ne bok yiyecen.

Kes sesini iç ses senle ugraşacak vaktim yok.

İyi ne halin varsa gör.

Ay bide iç sesden yemedigim tripide yedim oh simdi napcam.

"Zeynep iyi misin?"

Ah adami unutum lan.

"Hmm hmm iyiyim"

Alexandre sert sert bakarak"İyisen az önceki halin neydi?"

Güzel soru.

Cevap vermesem başka konu açsam bisi olur mu acaba?

Dur deniyek

"Şey çocuklardan haber var mı?"

Kayıp TutsaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin