2.Bölüm

44 19 16
                                    

Günün En güzel şarkısı Tourner Dans Le Vide okurken dinlemenizi tavsiye ederizzz. İyi okumalarrr...


ᴢᴇʏɴᴇᴘ ʙᴏᴢᴋᴜʀᴛ

Evet dün herşey düşündüğüm gibi oldu. Saat 01.00 gibi uyudum. Suan ise saat 07.00 hazırlandım. Emniyete dogru gidiyorum.

"5 dakikaya oradayız." taksici abi dedi.

"Tamam abi" demekle yetindim.

Bundan sonra resmi dil inglizceye geçtim gibi oldu. Resmen türkçe gitti ingilizce temel dilim gibiymiş gibi anlıyorum, söylüyorum.

Tam düşüncelerime dalıyordum ki.

"Sen simdi dedektif yardımcısı mısın?"

Ne sandın abişş hay emin mi olmadın? İstersen gösterebilirim.

"Evet abi neden öyle dedin ki ?"

"Ne biliyim biraz saf bi kişiligin var gibi"

Yanılıyosun abişşş

"Her insan dışındaki gibi olsaydı emin ol çok iyi insanlar olurdu abi."

HAhahyt buda kapak olsun abiyyt

"Aa... dogrusun... haklısın..."

"Neyse geldik abi... Buda ödemem üstü kalsın." diyip arabadan çıktım.

Eveeeettt

Acabaa selfi mi çeksem yaa ilk günümün anısına?

Derken ortamda gergin bir hava vardı. İnsanlar emniyetin önünde toplanmışlardı.

"Çocuklarımızı kurtarınn!!"

"Çocugumu istiyorumm!!"

"Yavrummm!"

"Dedektif Alexandre istifaaa!"

İnanmıyorum sanırım olay baya baya ciddi çünkü öyle bir bağrıyorlardı ki kendimi kötü hissetim.

Hemen içeri dogru girmeye çalıştım. Güvenlik beni almadı.

Gene zorlayınca beni itti.

"Laftan anlamıyosunuz giddin diyoruz size çok bişey degil!!"

Ne yani hem çarılıp hem kovuluyor muyum? Ben işim var diye geldim lan yol ver serefsiz

"Birincisi ; Siz insanları böyle mi koruyosunuz onları iterek! İkincisi; Ben buraya o sebepten gelmedim suan ben senden 3 ,4 rütbe üstünde sayılırım bana yol ver!"

"Ya bir git bende yedim!" dedi tam iteceken gene kolunu tutugum gibi sert bir ters kelepçe yaptım. Onu zor durumda bıraktım.

Kulagına fısıldayarak "Bak ben olay çıkarmak için gelmedim. İşimi yapmaya geldim. Yoluma engel olacaksanız. Canınızı yakarım tamam mı!?"

Dedigim an ayagımla ve kolumla onu sert bir sekilde saga dogru itim ve içeri girdim.

Sanırsam benim dedektif heran onu kovabilirler. Ama allahtan adını duydugum iyi oldu. Erken tanımış oldum ᴅᴇᴅᴇᴋᴛɪ̇ғ ᴀʟᴇxᴀɴᴅʀᴇ

"Dedektif alexandre odası nerde? Ben onun yeni yardımcısıyım!"

O kadar ciddi bir sekilde söylememe ragmen danışman bana dik dik baktı. Bakışları aynem bunu söylüyodu.

ᴋɪᴢ ᴅᴇᴅᴇᴋᴛɪ̇ғ ʏᴀʀᴅɪᴍᴄɪsɪ ᴏʟᴜʀ ᴍᴜ ʜɪ̇ᴄ?

Kanka eger emniyete olmasaydık. Senin agzını yüzünü dagıtmıştım. Benim yumruklarım epey terstir.

Kayıp TutsaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin