꧁༺ BAB 8༻꧂

9 1 0
                                    

"Hubby ooo Hubby"panggil Hajannah di ruang tamu mencari keberadaan suaminya namun tidak ada. "mana pula dia pergi haih"omell Hajannah lalu dia masuk ke toilet. Harini dia kedatangan haid tapi dia lupa bawa tuala wanita.

hubby ko dimanaaaa
Hajannah-

[seen]

Hajannah menghembus nafas panjang sebelum dia membuka kembali aplikasi WhatsApp lalu nombor Il-haq di dail.

tut..tut..tut ..

"Ya sayang kenapa" tanya Il-haq yang sedang menunggang motosikal menuju ke lokasi markas nya.

"Awat bising ni hubby dekat manaa??" tanya Hajannah suara Il-haq tidak berapa jelas terdengar angin sahaja.

"Atas highway kenapa yank?"tanya Il-haq. Tadi pagi dia dapat tahu markas mereka menerima serangan hack. Kerja-kerja hack ni semua Il-haq yang akan uruskan kerana itu bahagiannya  hacker.

"Hubby nak pi manaa sayang piyed ni lupa nak bawa tuala wanita" omel Hajannah

"Alamak yank hubby nak gi kerja ni umm suruh Hirash belikan boleh sorry sangat-sangat ada emergency sikit"ujar IL-haq terasa sebersalah pula tinggal isteri macam tu.

"Hubby ambik order grab tang mana sampai naik highway??"tanya Hajannah lagi tidak puas hati.

"Hahaha okeyh la hubby tengah bawa motor ni bye assalamualaikum yank love you" ujar Il-haq dia tahu Hajannah sedang merajuk dengannya sekarang tapi kerjanya juga penting.

"im hate you bye assalamualaikum" Hajannah meletakkan panggilan.

"comelnya" Il-haq berkata sambil tergelak kecil sebelum dia kembali fokus ke destinasinya.

_____________________________

"Weyh yang mana satu ni siap ada ukuran lagi"tanya Hirash Mika ke abangnya. Mereka sedang memilih tuala wanita untuk Hajannah.

"Tak tahu aku selalunya aku bawa Hajannah dia beli sendiri " balas Heydden Mika.Satu per satu tuala wanita di scannya.

"Sorry nak saya tolong?" tanya seorang makcik yang bekerja disitu.

"Allah bang ko pergi beli la aku tunggu dalam kereta " kata Hirash Mika sambil menutup mukanya. baru sahaja dia ingin menapak pergi jaket kulitnya ditarik oleh Heydden.

"Stay with me" bisik Heydden ke adiknya sambil mata di jegil.

"Boleh juga kami tak tahu nak beli yang mana satu" ujar Heydden kepada pekerja itu.

"okeyh sini saya tunjukkan " kata pekerja itu lalu contoh bentuk serta size yang berada di papan kecik itu di tunjuk kepada dua lelaki itu.

"Macam mana dia pakai? tak terlucut ka" tanya Hirash kepada abangnya tapi dia hanya menerima jelingan maut sebagai jawapan.

"ha adik kamu selalu pakai saiz yang mana?" tanya pekerja itu.

"Aaa taktahu la pulak tapi size badan dia agak kecik tinggi 154cm berat 48 something" terang Heydden.

"dia hari pertama haid?" tanya pekerja itu lagi.

DALAM JAGAAN MR.HAQWhere stories live. Discover now