Gözlerimi Araladım henüz sabah ezanı okunmamış. Kalkıp Teheccüd namazı kıldım. Ezanı beklemeye başladım gece huzursuz geçmişti dün yaşananları düşündükçe uyuyamamıştım. Ezanın okunmasıyla düşüncelerime ara verdim sabah namazımı kıldım ardından mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra esma'ya çağırmaya gittim. Canım arkadaşım çok güzel uyuyordu uyandırmaya kıyamamdım biraz daha bekley bilirdim.
Yarım saat sonra tekrar odasına gittim. esmaya seslenmemle irkilerek uyandı dün onun için de yorucu geçmişti.
Hemen kalktı bende mutfağa geçtim.
Üzerini giyinmiş mutfağa gelmesiyle kahvaltıya başladık.
Esmanın telefonu çalmaya başladı arayan yunus beydi."Buyrun yunus bey"
Esma hemen ayaklandı. Anlamadığım için bende onunla birlikte ayağa kalktım.
Telefonu kapattı." Nisa acil çıkmam gerekiyor toplantı varmış aslında haftaya olaması gerekiyordu ama öne çekmişler."
" Tamam Esma benim için sorun yok sen git işine bak karnını doyur öyle git ama."
"Yok Nisa hiç kahvaltı ile uğraşmayayım çok geç kalmadan bı an önce gitmen lazım". Hızla mutfaktan çıktı trençkotu ve çantasını alıp gitti.
Esmada gittiğine göre gene kendimle baş başa kaldım yalnızlığın en iyi ilacı temezlik. Mutfaktan başladım temizlemeye. Odama geçtiğimde telefonum çalmaya başladı. Arayan tontişim canım anneannem.
" Alo anneanne nasılsın"."İyiyim yavrum sen nasılsın seni merak ediyorum Esma nasıl."
" Ben çok iyiyim elhamdülillah anneanne Esma iş gitti bende evde minik bı temizlik yapayım dedim."
"İyi yapmışsın kuzum vakit geçer hem gittin mi kursuna tanıştın mi hocalarla."
"Yok anneanne daha bugün gideceğiz daha fırsat olmadı Esma da yoğun çalışıyor."
"Anladım kuzum dikkat edin kendinize Allah'a emanetsiniz yavrularım."
"Sende kendine dikkat et tontişim"
Telefonu kapatmamla esmanın araması bı oldu."Efendim Esma bişey mi oldu"
"Alo Nisa dosyaları evde unutmuşum getirebilir misin yarım saatim var toplantıya geçeceğim dosyalar lazım."
"Getiririm tabiki hangisi odana geçeyim bakayım mavi klasör var ."
" Evet o acil tatlım bekliyorum".
Evden çıktım apar topar taksi çağırdım ama boşta yokmuş bende esmayı aramıştım şirketten bı araç göndereceklermiş.
Binadan çıktığım siyah bmv kapının önünde duruyordu. Şirket çalışanlarının da bmvsi mi var diye düşünürken arabanın canımın inmesiyle gözlerim şaşkınlıktan kocaman olmuştu." Ne bakıyorsun acelemiz var hadi bin"
İstemeyerek de olsa arka koltuğa oturdum." Sizin geleceğinizi söylememişti Esma"
"Niye söylese ne olacak başka birini mi bekliyordun seni alması için"
Öfkemi kontrol etmekte zorlanıyorum bu adama nezaket kuralları öğretilmemiş."Sizinle muhatap olamayacağım."
Sessizliğimi kuramaya karar verdim.
Ona doğru bakmasamda onun bendeki olan gözlerini hissedebiliyordum.
Neyseki oda bana bişey söylemedi şirkete gelmezmizle ondan önce davranıp arabadan indim hızlı adımlarla içeriye girdim arkamdan onun geldiğini hissediyorum ama arkama dönüp bakmaya cesaretim yok asansörün önüne geldiğimde gelip yanımda durdu o gelince ben merdivenlere yönelecekken"Nereye gidiyorsun"
" Merdivenleri kullanacağım sizinle asansöre binmek istemiyorum."
"Niye ilgini mi çekmiyorum".
İçimdeki öfkeyi kontrol edemiyorum.
Gözlerine dikkat kesildim.