Merhabalar nasılsınız?
Yeni bölümle karşınızdayım
İyi okumalar
20 sene önce
Alina yine yaramazlık yapmıştı.Annesinin çok sevdiği bi kolyeyi koparmıştı.Annesi buna çok kızıp Alinaya vurmuştu.
Alina çok ağlıyordu gizlice bahçeye çıkmıştı.Bahçedeki hamağa oturup ağlıyordu.Hem yıldızları izliyor hem ağlıyordu.
O yıldızları çok severdi.Abisiyle beraber yıldızların altında uyumayı çok severdi.
Alina başını evlerinin uzerine koymuş ağlamaya devam ediyordu.Annesi ona nekadar kötü davranırsa davransın yine annesini çok severdi.
Alina ağlamaya devam ederken hamağa birisi oturdu.Alina başını kaldırarak o kişiye baktı.O kişi abisidi.Abisi yanına oturmuş ona bakıyordu.
"Cimcimem niye ağlıyorsun"kardeşi omuzlarını indirip kaldırdı ve başını kollarına gömdü.
Aytekin elini kardeşinin başına koydu."Kim ağlatı seni cimcimem söyle bana"Alina başını kaldırıp büyülü dudaklarla abisine baktı."Annem bana vuydu"hala r'leri söyleyemiyordu.
Aytekin ellerini sıkarak kardeşinin başımı okşamaya devam etti."Neden vurdu yine ne yaptın cimcime" Alina omuzlarını indirip kaldırdı."İstemeden kolyesini kopaydım."dudaklarını buzmuştu yine.
Abisi onu kollarından tutarak kucağına oturtu.Başını okşayarak"Peki buraya neden geldin"başını yukarı kaldırarak yıldızlara baktı"Yıldızlar için mi"Alina başını salayarak yıldızlara bakmaya devam eti.
O gece Alina ve Aytekin hamakta sabahlamışlardı yıldızlara bakarak.
Günümüz
Hayata çok zorluklarla karşılaşırsın.O zorluklar canını acıtabilir seni yıkabilir.Ama gücünü toplayıp aya kalkman gerekir.Sadece zorluklarla baş etmen gerekir.
Hayatımın en zor noktasındayım.İçim yıkılmıştı ama dış görünüşüm öyle değildi.Güçlü,umursamaz,şımarık biriydim insanların gözünde.Abisiniz cenazesinde bile ağlamayan Alina Altınsoy.
Gece yarısı canını acıtacak birşey öğrenmişti
Aslan🦁
Abin vurulmadan bi saat önce Kırhanlıların evine girmiş.Mesajı bir çok kez okudum.
Abim Kırhanların evine girmişti.Niye girmiş olabilir ki
"Eyer benim fikrimi sorarsan onlara inat git kızı kaçır ve beni hala yap abicim"
"Aslında iyi fikir"
"Hayır abi şaka yaptım.Üçuncu dunya savaşı çıkar."
Hatırladığım şeyle gözlerimi sımsıkı kapatım.Hayır abi hayır şakaydı o.Bunun için ölmüş olma hayır.Kırhanlılar tahmin ediyordum.Kırhanlılar eyer abimin ölümünde bir parmakları varsa dünyayı yakarım.
"Birşey mi oldu iyi görünmüyorsun"dedi Alparslan sesi endişeli çıkmıştı.Başımı iki yana saladım.Aklımı toparlamak gerekiyordu.
Şişeyi banka koyarak kalktım"Benim gitmem gerekiyo sohbet için teşekurler"diyip hızlıca yurudum.Motoroma bindikten sonra Alparsalana baktım bana endişeyle bakıyordu.Ona gülümsedikten sonra kaskımı takıp motoru çalıştırdım.Gaza basarak buradan uzaklaştım.
Hızlıca Kırhanlıların malikanesi gelmiştim.Dışarıdaki korumalar hemen silahlarına davranmışlardı.Burada 4 koruma vardı.Şuphesiz hepsini vururdum ama aileri ve çocukları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz kızı (+18)
ActionSevgi görmemiş Alina Altınsoy. Bu zalim dünyada ayakta kalmaya çalışıyor. Başarabilecek mi? Tahmin etmesi güç, ama o bukadar hırslı, zeki ve savaşçı ruhuna sayipken bir umut var.