6.bölüm

57 17 0
                                    

Merhabalar.Nasılsınız iyimisiniz?

Ben yine önceki bölümü en meraklı yerde bitirmiş olabilirim 😁😁😁😁

Aşağıdaki yıldıza basmayı unutmayın

Hadi size iyi okumalar.

-------------------------------------------------------------

Neden herkes yalan söylemek zorunda?Bu hayatta tek kişi bile bana dürüst değil.Herkes benden birşey saklamıştır veya yalan söylemiştir.Ama olsun sonuçta ben de onlara yalan söylüyordum.

Artık işlerin kolay olmayacağına emindim.Herşey zorlaşacak ve tehlike artacaktı.Ama umurumda değil artık hayatta kalma hevesim kaçmıştı.Yaşasam ne yaşamasam ne olur .

Arkama baktığımda gördüğüm şeyle şok olmuştum.Karşımdaki kişi gülümseyerek bana bakıyordu.Bu nasıl olur?Ama o o olamaz.Gerçekten bu da mı yalan söylemişti.

Karşımdaki kişiyi süzdüm.Onu gördüğüm kıyafetler aksini busefer siyah takım elbise giymişti.

Onu süzmeyi bitirdikten sonra ayağa kalktım.Oynamam gerekiyordu yaptığım en iyi şeyi yapmam gerekiyordu.Nefes alarak elimi karşımdaki adama uzattım.

"Merhaba Kılıç Kara "yoksa Alparslan mı demeliydim.Evet karşımdaki kişi uçurumda tanıştığım Alparslandı.Ama adı öyle değilmiş gerçek adı Kılıç Karaymış.Bana kendini Alparslan olarak tanıtmıştı.

Elini uzatarak"Merhaba Alina Altınsoy"dedi eline bakıp sıktım."Seni bekliyorduk yerlerimize geçelim sonra tanışırız"derken ona öldürücü bakışlarımı atıyordum.Başını salayarak"Peki ben nereye oturucam"karşıya baktım sandalye yoktu.

Odada ölüm sesizliği vardı herkes bize korkuyla,nefretle,kıskançlıkla bakıyordu.

Başımı salayarak Yusufa baktım.Yusuf anlayıp kapıdan dışarı çıktı.Getirsin koltuğunuda otur.Karşımda duran Kılıç Karaya baktım.Nasıl da oynamıştı.Bana ufak bi tebessümle bakıyordu.Şuan aklından neler geçiyordu.Beni nasıl oyuna getirdiğini mi.Öyle çok sinirliydim ki bu toplantı bittiğinde onu öldürmezsem iyi iş.

Bakışlarımı ondan ayırdım.Şuan farkediyordum ki arkasında Uraz vardı bana farklı bakıyordu.Yüzünde seçemediğim bir düygü vardı.

Kapıdan Yusuf ve bir koruma elinde sandalyeyle girdi.Koruma sandalyeyi benim yerimin karşısına koyarak odadan çıktı.

Bakışlarımı Kılıç'a çevirdim"Yerin hazır oturabilirsin artık."karşıya baktı sonrada benim sandalyemin yanına baktı.Kim bilir aklından ne geçiyordu.

Boğazını temizleyip başını saladı ve yerine geçti.Bende yerime geçip Alp- aman Kılıça bakarak konuşmaya başladım."Sen gelmeden önce ben söyledim tekrar söylim.Benden sonra en çok güce sahip sensin o yüzden senin de söz hakın var"nefes vererek devam ettim.

"İkimizin ortak kararlarıyla devam etmek zorundayız ikimizde kafamıza göre takılamayız,ikimizde birbirimize danışıcaz.Ortak bi karara varana kadar hiç bir hamle yapamayız"Kılıç elerini masada birleştirmiş,gözlerini benden ayırmayarak beni dinliyordu.

Şu toplantı bitsede öldürsem.Şuan söylediklerimi bende kabul etmiyordum asla ona danışmam.Ama insanlar karşısında onunla yürüyeceğime dağir bir oyun yapmam gerekiyordu.

Konuya tekrar dönerek"Anlaşıldı mı Kılıç"dedim ima yaparak.Yüzünde acı bi gülümseme oluştu.Başını salayarak"Anlaşıldı Alina"ben de gülümseyerek başımı saladım.

"Tamam ozaman biz senle daha sonra detaylı bi şekilde konuşup tanışırız"dedim imayla.Yusufun telefonu çalmıştı dışarı çıkmıştı.Ben de buradakilerine soruları olup olmadığını sormuştum hiç kimseden çıt çıkmıyordu.

Deniz kızı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin