İyi okumalar
Sevgi.Sevgi ne demek?Ben öz anem ve babamdan sevgi görmemiş Alina Altınsoy
Abim Aytekin Altınsoy bu acımasız dünyada beni seven ve sevgiyi tatıran tek kişi.O olmasa ben bu zalim dünyada yaşayamazdım.
Canım abim.Senden çok şey saklıyorum.Saklıyoruz.Ama bir gun bunları oğreneceksin.Sana her zamanki gibi sahte maskemi takıp gülümsüyorum.
Halim acınası.Ama hiç kimseye bana acımasına izin vermem bu kişi sen bile olsan.
Ben babamın ve annemin vahşi kızı Alina Altınsoy.
Ben abimin cimcimesi Alina Altınsoy.
Okadar çok maskem var ki bazen ben bile kim olduğumu unutuyorum.
Ben daha birçok kişiyim.Diğer kişiliklerimi zamanla göreceksiniz.
Annenizin sizi sevmesi,size sarılması,size canım kızım diye seslenmesi,size kuçuken masal okuması,yemek yapması,beraber gülmeniz,beraber uyumanız ve bir çok şey daha.Nasıl bir düygü?
Babanızın sizi sevmesi,size güzel kızım demesi,sarılmanız,saçınızı sevmesi,beraber gülmeniz,annenizi sinir etmeniz,size masal okuması,beraber arada tatlı kaçamağı yapmanız ve bir çok şey daha.Nasıl bir düygü?
Ben bilmiyorum.Bu duyguların hiç birini tatmadım.Tatmicam da.
Ben bunların yerine tiksinerek bakan,beni sevmeyen,bana hiç bir zaman kızım demeyen,bana masal anlatmayan,yuzume bile doğru durust bakmayan,beni hayvan gibi eğiten kafamı buzlu su içine sokan,sırtımı kırbaçlayan,sırf acı çekim diye beni omzumdan vuran bir aileye sahibim.
Evet acı ama gerçek.Keşke bir rüya içinde olsam, buna Rüya denirse tabi.Ama gerçek ben bunları yaşadım, hala da yaşıyorum.
Dışarıdan bakan insanlar ah ne güzel aile,çocuklarını çok seven anne ve baba.
Diyemiyorum ki duşundukleri her şey tam tersi.
Biz Altınsoy ailesi ayıp olmasın ama baya zenginiz.
Timür Altınsoy yani babamın bir mimar. Holdingi var.Abim ise o holdingin ceo'su.
Annemin birkaç moda evi var.Türkiyede,Amerikada,İtalyada ve birsuru ulkede adını duyurmuş olan Defne Altınsoy
Ben mi?Ben annemin isteği uzerinde onun tasarımlarını giyen ve podyumda yuruyen mankeni.
Anem veya babam bana hiç ne olmamı sormamıştı.Gerçi sormalarınıda beklemiyordum.
Aslında ben bi psikoloğum.Mesleğemi çok yapmasam da oyleyim.Diyeceksiniz ki psikolojisi bozuk olan ben nasıl bir psikoloğum.Bende bilmiyorum başverin.
Ama yaptığım işi seviyorum.Evet ben bir modelim ünlü fotoğrafçılarla,moda evlerinin,ünlü markalarının yüzü oldum.Bunu seviyorum.Göz onunde bulunuyorum herkes beni Alina Altınsoyu konuşuyor.Konuşsunlar bunu seviyorum.
Gelelim artık günümüze.
Yine sabah annemin ve abimin sesiyle uyandım.Her zamanki gibi abim benim için annemle tartışıyor.Canım abim iyi hoş tartışıyorsun da beni uykumdan etmen hiç hoş değil.
Kendine gel Alina bu adam senin için uğraşıyor.
Evet iç sesime katılıyorum ama uykumdan uyandırıldığımda çok huysuz öluyorum.
Kalk artık Alina birsuru işlerin var.
Koca bir OF çekerek yataktan kalktım.Hala sesleri geliyordu ama ne dediklerini anlamiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz kızı (+18)
AksiSevgi görmemiş Alina Altınsoy. Bu zalim dünyada ayakta kalmaya çalışıyor. Başarabilecek mi? Tahmin etmesi güç, ama o bukadar hırslı, zeki ve savaşçı ruhuna sayipken bir umut var.