#alçı:5#

6 5 2
                                    

Multi: Mira💘💎

Evet arkadaşlar selammmm

Bu yeni bölüm daha heyecanlı inanın bana...

Şimdiden iyi okumalar ama okumadan önce yorum yapıp oylamayı unutmayın sizleri seviyorum 🫀💝

_________

Ayağım kaydı ve üstüne yapıştım tam da Emre'nin üstüne yüzüm onun karnına girmişti resmen o kadar utanmıştım ki onun yüzüne bakacak yüzüm yoktu.

Ama en sonunda kalkmam gerektiğini anladım yüzümü yavaşça kaldırdım kaldırdığımda o bana bakıyordu iyi misin der gibi.

Emre: iyi misin?

Ben: iyiyim ya sen?

Emre: sen üzerimden kalkarsan daha iyi olucam...

Offf burda daha fazla utandım ve yüzümü bu sefer kıpkırmızıydı hayatımda hiç bu kadar kızarmamıştım herhalde kendimi toparladım ve üstünden kalktım.

Ben : şeyyy özür dilerimmm istemeden oldu🙁

Emre: sıkıntı değil minik ayıcık🙂

Offff yaaaa niye böyle oldu ben daha da kızardım...

Su: gençler bölüyorum ama toparlanması gereken bir mutfak var bu bunun için hepiniz kalkıp bana yardım edeceksiniz şimdi.

Ben: tamam.

Ama bu tamam fazla uzun sürmedi tam bir adım atarken ayağımdaki sızıyı hissedip çığlık attım ve yere tam düşecekken Alper beni tuttu.

Alper: iyi misin minik ayıcığım

Ben: ayağım çok sızlıyor.

Alper: tamam gel seni hastaneye götürelim.

Ben: peki.

Ardından apar topar hastaneye gittik hepimizin üzerinde hala pijamaları duruyordu aslında biraz bekleyebilirdik ama niye bu kadar acele ettik bilmiyorduk.

Hastaneye vardığımızda ayağımı doktora gösterdim ayağım kırılmamış çok şükür ama minik bir çatlak oluşmuş bu nedenle ayağıma alçıya almak zorunda kaldım.

Doktor: merak etmeyin büyük bir şey değil sadece birkaç gün alçıya alınacak o kadar ama bu süre zarfından senin iş yapmaman gerekiyor hatta ayağını gerekmedikçe kullanma yoksa ağrısı artabilir bunun için sana birkaç krem de yazdım.

Emre: tamam doktor bey biz onunla en iyi şekilde ilgileneceğiz.

Bunu duyduğumda o kadar duygulanmıştım ki ilk defa benimle bu kadar yakın olabilen bana bu kadar iyi davranabilen arkadaşlarım olmuştu.
Ama anlamadığım bir şey vardı bana nasıl bakacaktı veya nasıl ilgilenecekti.

Bunları aklıma bir yere yazıp dışarıda soracaktım. Neyse ayağıma alçıya aldıktan sonra eczaneye gidip kremleri aldık daha sonra eve gittik hava bayağı kararmıştı. Emre beni yol boyu taşımıştı.

Eve vardığımızda Emre'ye anahtarı verdim O da kapıyı açtı sonra beni içeri geçirip koltuğa yatırdı.

Ben : teşekkür ederim hepinize sizi yorduğum için de özür dilerim.

Alper: minik ayıcık sen burada dinlen merak etme bizi yormadın ama biraz endişelendirdin bundan sonra daha dikkatli ol, olur mu?

Ben: peki.

Su: Mira istersen bu gece senin için kalabiliriz yani eğer istersen.

Alper: benim için uyar valla.

Yıldızların Altında...♪♥(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin