Arkadaşlar üç oy gelmedi ama yine attım.😢😥
Selammmmmmm nabersiniz????
Bu yeni bölüm arkadaşlar daha daha iyi daha daha aksiyon daha daha maceraaaaaa şimdiden iyi okumalarrrrr.
NOT: ARKADAŞLAR BEN BURADA EMEK VERİP YAZIYORUM SİZDEN RİCAM SADECE OYLAMANIZZZZ LÜTFEN;))))
_________
Karşımdaki adamlar bize doğru gelmeye başladı.
Ben: Su kaç kaç bunlar beni zorla arabasına bindirmeye çalışan piçler.
Su: NE!!
Ben: olayı sonra anlatırım ama şimdi kaçmamız lazım üç deyince.
Adamlar İyi ki de yaklaşıyorlardı ve biz de yavaş yavaş adımlıyorduk artık daha da hızlanmamız gerekiyordu.
Ben: üç,koş!!!!!
Elimi suyun eline attım ve beraber koşmaya başladık adamlar da arkamızdan koşmaya başladı içimde öyle bir korku vardı ki nasıl anlatacağımı bilemiyordum her şey ani gelişmişti sadece küçük bir trip atmak istiyorduk ama her şeyin tepe taklak olacağını bilmiyorduk.
Şimdi okuldan çıkmıştık adamlar hala arkamızdaydı biz su ile markete geçtik ve adamdan yardım istedik.
Ben: abi nolur yardım et birileri bizi takip ediyor nolur.
Adam: tamam siz burda bekleyin.
Adam dışarı çıktı 5 dakika sonra elin de para ile geri geldi.
O iki adam biraz daha da yaklaştılar.
Su: lan ne oluyor.
Adam: abi kızlar burada alabilirsin.
Su: daha demin korumuycakmıydın ne değişti allahın belası ne!!!!!!
Adam: ee biz de işler böyle küçük hanım paranın halledemeyeceği hiçbir şey yok hem zaten canınızı acıtmazlar.
Ben: ne demek canınızı acıtmazlar sen ne dediğinin farkında mısın sen şu an iki kadını bile bile Bir de zarar verecek züppeleri veriyorsun.!!!!!!!
Adama baktığımda gülüyordu sanki beni hiç dinlememiş gibi sonra diğer kaçırmaya çalışan iki adama döndüm adamlardan biri konuştu.
Piç: minik hanım zorluk çıkarmayın sadece biraz eğleneceğiz hem senin yüzünü görmeyeli özlemişim ben seni.
Ben: bakın ne olur bizi bırakın hem suçsuzuz.
Piç: minik hanım dediğim gibi zorluk çıkarmayın hem fena mı bir taşla iki kuş vurmuş olduk yani canın fazla acımaz arkadaşınla paylaşırsın acını.
Ben artık afallamıştım çok korkuyordum kendimi çaresiz hissettim hemen etrafına bakındım. Çıkış kapısı arkamızdaydı elimi Su nun elinden ayırmadan koştum.
Su: nereye gidiyoruz.
Ben: bilmiyorum kaç kaç.
Biz kaçarken kafama bir sopa darbesi aldım gözlerim yavaş yavaş karardı sonra da kendimi yerde buldum son gördüğüm şey Su'nun direnişleriydi.
Devamı Emre den.
Kızları yanımıza almamıştık onların başına bir şey gelmesinden korkuyorduk.
Ali denen herifle anlaştığımız yere geldik ama kimse yoktu.
Ben: lan gelmemiş.
Alper: korkak herif.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Altında...♪♥(Bitti)
Teen FictionBu kitabım genç bir kızın annesinin ve babasının ölümden sonra yaşadığı hayatı anlatılıyor. Genç kız babasının ve annesinin ölümünden iki yıl okulu değiştiriyor. Okulda yeni arkadaşları oluyor tabi sevgilisi de. Ama bu sevgililik işi ne yazık ki sü...