Selam nabersinizzz. Artık barıştırmayı düşünüyorum nedersinizzzz ama bu bölüm barışmayabilirler.
Oylamayı unutmayın.
İyi okumlar.
Not:Bu benim yeni kitabım bilginizeeeee 😘
________Üstümü başımı düzenledikten sonra Su sınıfa telefonunu almaya gitti. Bende tam gidecekken lavabo kapısı açıldı içeriye üç kız girdi.
Kızlardan sarışın olan konuştu.
" Vay vay vay! demek Emre'nin sevgiliside buradaymış."Ben " ne saçmalıyorsunuz siz"
Sarışın tekrar konuştu" bak sinsirella sana tek bir şey söyliycem Emre den ayrılacaksın " bunlar cidden sevgili olduğumuzu sanıyor. " Alın Emre' yi başınıza çalın" dedim. Sonuçta onu kısıtlayamazdım. Bu sefer yanındaki çakma kızıl konuştu." Bu kadar kolay olacağını sanmamıştım." Onları tınlamayıp kapıya doğri ilerlerken sarışın saçımdan tuttu." Demek bizi kale almıyorsun ha!" Sıçtık şimdi emi, " o elini çek yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim." Kız bunu duyunca bir kahkaha patlattı." Peki ben elimi çekmezsem nolur?" Saçlarımdan biraz daha çekti. Yüzümü buruşturdum.
Biraz daha çekerse saçlarım yerinden kesilecekti sanki.
Tam ben bir hale yapacakken içeriye Su daldı." Ne oluyor lan burda!" Kız adeta kükredi. Sarışın konuştu" arkadaşına minik bir ders veriyoruz." Su sinirlendi." Bende size bir ders vereyim ozaman" dedi ve kızın saçına yapıştı bende kızın ellerinden kurtulup diğerinin saçına yapıştım. Bağrış seslerimiz çoktu. O yüzden çok geçmeden yanımıza herkes toplandı.
******
Şimdi müdürün odasındaydık ve hesap veriyorduk. Müdür sakince konuşmaya başladı." Evet kızlar sorun ne?" Sarışın kız hiç bekletmeden konuştu. " Hocam bilmiyoruz birden bize daldılar." Sesi ağlamaklı geldi rol yaptığı iki metre öteden anlaşılırdı. Su bu sefer konuştu" yalan söylemeyin ben tuvalete girdiğimdr Mira'nın saçlarına siz yapışmıştınız." Müdür sabır dilercesine tavana baktı. Sonra konuştu" bu olayı bana baştan anlatın siz" ***
Olayı anlattık müdür de bize ceza olarak bugün okuldan sonra kalıp kütüphaneyi toparlamamızı söyledi. Şuan da tam olarak kütüphanede kitapları düzeltiyorduk. Sarışın yellozları kovup tek başımıza toparlamak istedik bu da onların işine gelmişti. Bunu yapmamın sebebi onların çenesini çekmek istemediğimizden di.
Su ön rafları düzeltirken bende arka rafları dizmeye başladım. Alttan yukarıya doğru ilerledim. Son raf baya uzundu son üç kitabı koyaccakken boyum artık yetmemeye başladı. Yeltenmeye deavm ettim ayak ucuna kadar çıktım ama olmadı, artık bıkıp pes edecekken arkamdan biri tuttu ve beni yukarıya kaldırdı onun beni kaldırmasıyla ben çığlık attım. " Napıyosun ya!" Dedim.
Beni taşıyan kikişinin sesi tanıdık tı kafamı aşağıya baktığımda Ali'nin olduğunu fark ettim." Sakin ol prenses sadece yardım ediyorum." Allahım geliyir bana cinnet.
"Yardımına kalmadım indir beni" önce güldü sonra " daha demin öyle gözükmüyordu " dedi.Sonra devam etti" hem zaten bitirmek üzeresin şu rafı bitirde indireyim. Bu arada ne kadar ağırmışsın sen be" kitapları raflara koydum sonra saçından tuttum." Ben 43 kiloyum bir kere! Kilolu falan değilim ayrıca sana beni taşıda demedim." Sonra saçlarını bir kez daha çektim.
" Ağhh! Tamam dur tamam kilolu değilsin şaka yaptım." Dedi. " Yapma şaka falan indir beni sevgilim var benim indir!" Histerik bir şekilde güldü.
" beni kandırma Mira herkesi kandırmış olabilirsin ama beni kandıramazsın" sonra devam etti" hem seni gerçekten seviyor olsaydı seni burda yanlız bırakmazdı."
Arkadan bir ses daha geldi. bu Emre'nin sesi idi. " Yanlız olduğunu nerden çıkardın."
What dedin gülümm??
Emre burdamı???
Peki benim kalbim niye hızlı atıyor???
Offf!!!!
Emre bana baktı sonra Aliye" sevgilim kusura bakma biraz geç kaldım." Ben bir şey demedim. Emre daha da yaklaşti sonra beni Ali'nin omuzlarından kurtardı ve beni yanağımdan öptü
O an yüzümün kıp kırmızı olduğuna yemin edebilirdim.
Ali sinirle bizim yanımızdan ayrıldı.
" Ali gitti artık rol yapmana gerek kalmadı"
"Ben rol yapmıyorum"
"Emre kes şunu"
Emre ellerini belime bağladı bense bir heykel gibi kala kaldım.
" Neyi"
_____________
Bölüm sonuuuu🎉🎉🎉🎉✨🎉✨
Evet artık beklediğimiz anlar yavaş yavaş geliyorrr.
Ben bile heyecanlıyım.
Hshshwiwjwishsj
Beni oylayın byyy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Altında...♪♥(Bitti)
Novela JuvenilBu kitabım genç bir kızın annesinin ve babasının ölümden sonra yaşadığı hayatı anlatılıyor. Genç kız babasının ve annesinin ölümünden iki yıl okulu değiştiriyor. Okulda yeni arkadaşları oluyor tabi sevgilisi de. Ama bu sevgililik işi ne yazık ki sü...