19.Bölüm

203 16 85
                                    

"Kalk karnımın üstünden,yeni yemek yedim" Yibo oynadığı telefonuyla Zhan'ın kafasına acıtmadan bir fiske vurdu.

Xiao Zhan,bunu umursamayıp karnının etli kısmını dişleri arasına alıp daha çok ısırdı. Yibo acıyla olduğu yerde geri çekilmeyi çalışıp telefonunu koltuğa fırlattı.

"Bırak! Acıyor Xiao Zhan!" Karnının üzerinde ki başı geriye doğru itmeye çalıştı. "Köpekmisin sen?"

"Sus,belki ben bu şekilde seviyorum" altından kayarak kurtulan adamı kahkahaları arasında tekrar tutmaya çalıştı,adam ise asla bu durumdan zevk almıyordu,canı acımıştı!

"Şuna bak! Göbeğin çıkmış" elleriyle Yibo'nun göbeğini mıncırıp öptü. "Pizzanın hepsini sen yedin"

"Çünkü bana benim hakkımı da yiyebilirsin ben aç değilim dedin! Yemeseydim çöpe atacaktın" mızmızlanarak zorla yatırıldığı koltuktan kalktı, koltuk da bacakları açılmış bir şekilde rahatça oturan adamın kucağına çıktı.

"Çok aç görünüyordun hakkımı sana vermek istedim" kucağına çıkan adamın yanaklarını sıkıp, sıktığı yerin hemen kızarmasını keyifle izledi.

Xiao Zhan'ın evine geleli belki bir saat olmuştu. Önce yemek yemişler sonra film izlemek istemişlerdi. Zhan bu fikre burun kıvırıp adamın karnına uzanıp onunla uğraşmaya başlamıştı tabi. Yibo'nun aksine Zhan çok şiddetli seven birisiydi, devamlı adamın karnını,kollarını, yanaklarını ısırıp duruyordu. Bunları yapmasa bile konuşuyor,filmi izlemesine engel oluyordu.

"Beni,sana yemek yapacağım diye kandırdın. Pizza siparişi verdin utanmadan"

Ellerini son zamanlar da çok fazla uzayan adamın saçlarına attı Yibo. Perçemler artık gözlerinin üzerine dökülüyordu. Eğilip öpücük bıraktı yüzünün her yerine. Sulu ve ıslak öpücükleri keyifle karşılandı Xiao Zhan.

"Baktım sen böyle bebek gibi durunca karşımda dedim ki benim Yibo'yla ilgilenmem gerekiyor" Kurduğu cümleden sonra Yibo dayanamayarak ellerini adamın yüzüne çıkartıp okşadı.

"Yavaş sev. Cidden canımı acıtıyorsun" dudaklarını büzüp ciddi durmaya çalıştı adamın kucağında. Zhan dayanamayarak büzüşmüş dudaklara öpücük bıraktı.

"Yibo biz seninle yapacağız bu şekilde? Daha şimdiden canım acıyor demeye başladın"

Kucağın da oturan adam yapılan imaya karşılık inmek için hamle yapacakken Xiao Zhan buna engel oldu. Derin bir nefes alıp içi giderek baktı çocuğa. Yibo çok güzeldi,Zhan kafayı yemek üzere hissediyordu kendisini. Ellerini adamın beline indirdi,kendine daha çok yaklaştırdı. İkisi o kadar yakın duruyordu ki,Yibo nefes almak için alan tanımaya çalıyordu kendisine. Şimdiden yüzünün her yeri ıslak ıslak öpülmüştü. Yanakları kızarmış,hatta hem odanın sıcaklığından hemde aralarında oluşan cinsel çekimden dolayı vücudu ısınmaya başlamış,terlemişti. Siyah gömleğinin düğmelerine giden eli hızlıca durdurdu.

"Terledim dur" adam kızaran yüzde gözlerini gezdirip ellerinin üzerinde duran ellerden kurtardı,usulca gömleğin iki düğmesini açtı Yibo'yu dinlemeden.

"Bakayım nasıl terlemişsin?" Zhan kıkırdayarak burnunu adamın boynunda gezdirip kokladı. "Mis gibi kokuyorsun ne terlemesi" Yibo huylandığından dolayı kafasını boynuna doğru eğip Xiao Zhan'ın kafasını sıkıştırdı.

"Huylanıyorum ben oradan!" Cilveyle karışık mırıltılar çıkarmış adamın kucağında kıpırdanmıştı. Huylandığını iddia etse de elini Zhan'ın saçlarına yerleştirip biraz daha bastırdı kendisine.

Zorba |YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin