Smut uyarısı vermeyeceğim ama smut okuyormuşsunuz gibi hissettireceğim size. İyi okumalar,yıldızı parlatmayı unutmayın <3..
Yibo Zhan'dan gelen mesajları görmezden gelip hazırlıklarına devam etti. Bu dans için kendi başına bir çok kez prova yapmış,bedenini esnetmişti zorluk çekmemek adına.
Paraya kıymış güzel bir otel odası tutmuştu,ne yazık ki kendi evleri bunu yapabileceği ortama sahip değildi. Hala ailesiyle yaşıyordu.
Odaya kullanacağı kırmızı ışığı ayarladı. Her ne kadar belli etmemeye çalışsa da elleri titriyor,heyecandan kalbi küt küt atıyordu. Oda iki kişi için bile fazlasıyla büyük ve rahattı. Saatine baktı. Zhan'ın gelmesinde tamı tamına on dakika vardı.
Resepsiyondan rica ettiği kırmızı şarabı hazırlamış olduğu masaya bırakıp iki tane de kadeh çıkardı. Hafif yemekler tercih etmişti. Kıyafetini ise yemek yedikten sonra giyecekti. Yüzüne belli olmayacak derece de hafif bir makyaj yapmış, saçlarını kendi haline bırakmıştı. Dalgalı perçemler ensesine ve alnına dökülüyordu.
Beklediği saat yaklaştıkça odanın içinde volta atıyor heyecanını bastırmaya uğraşıyordu.
"Hep dans ediyorum,yapmadığım bir şey değil. Niye utanıyorum ki? Sonuçta bunu o istedi benden...aptal hayatında kaç defa kucak dansı yaptın peki?!"
Elini alnına vurdu sinirle. Utançtan yerin dibine girecek gibi hissediyordu. Köşe de duran sırt çantasıyla kısa bir an bakıştı. İçinde kendisinin aldığı kıyafetleri ve kırmızı iki tane kurdale verdi. Günlerdir aklında bunun hayali dönüp durmuş Zhan'a belli etmese de bunu için için yapmak istemişti. İlişkilerini henüz yatağa taşımamışlardı,Zhan bu konuyu açmasa da Yibo içten içe tedirgindi. Tamam erkeklerle cinsel ilişki yaşamıştı inkar etmiyordu zaten bunu,mesele tamamen farklıydı.
Hiç birisinde pasif konumda olmamıştı!
Xiao Zhan'ın asla bunu kabul etmeyeceğini biliyordu. Yibo da bunu sormaya fazlasıyla çekiniyor,ne zaman olay yatağa taşınacak olsa bahaneyle sıvışıyordu adamın elleri arasından. Bu şekilde düşününce de kendisinden nefret etmeden duramıyordu. Hiç bir zaman pasif,aktif olayına takılacağını düşünmemiş, insanları bu şekilde konumlandırmamıştı. Tabi bunu üstte olduğu zamanlar da söylemek kolaydı. Zhan ise söylemese bile, tavırlarıyla, dokunuşlarıyla ben aktifim diye bağırıyordu.
Şimdiden başına giren ağrıya karşılık küfür savurdu. Ne olur ne olmaz diye yanına almış olduğu ağrı kesiciyi çantasından çıkartıp içti. Ellerini şakaklarına atıp ovdu yavaşça. Aradan geçen on dakika sonra bulunduğu odanın kapısı çalındı. Yibo dikildiği yerde volta atmayı bırakıp kapıya koştu. Sadece üç saat görüşmemişlerdi, yinede adamı özlemişti.
"Niye burada buluştu-" Zhan'ın soru sormasına izin vermeyip onu gömleğinden çektiği gibi içeriye soktu,kapıya dayadığı gibi dudaklarını buluşturdu. Zhan her zaman yumuşak olan öpücüğün hoyratlığıyla şaşırsa da bu anı bozmadı. Dudaklarını aralayıp adamı içeriye davet. Yibo keyifle dilini adamın diline dolayıp emdi uzunca. Ayrıldıklarında ıslak öpücük sesi odada yankılandı.
"Önce yemek yiyelim. Bizim için güzel bir şarap söyledim sevgilim"
Elinden sıkı sıkıya tuttuğu adamı çekiştirmeye başladı. İkisi de oldukça iri yapılıydı ama Zhan kendisinde bebek muamelesi yapmaktan asla vazgeçmiyor Yibo'yu sinirlendiriyordu.
"Alkol içmeyi sevmediğini sanıyordum?" Sandalyeyi çekip oturdu. Yibo eline aldığı şarap şişesini açıp kadehlere boşaltmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba |Yizhan
FanfictionXiao Zhan: Okulum da gay istemiyorum yeterince anlaşılır oldu mu Wang Yibo? Yarı texting ve düz yazı.