Tarih: 20 Aralık 2024
Yer:Cennet
Bakış açısı: Jack
*Her zamanki gibi bir alarm sesi çalar.
Alarmımın sesini duyduğumda yavaşça gözlemi açtım.Yeni bir güne uyanmak burada oldukça keyiflidir.Ya da en azından eskiden öyleydi.Her neyse.İsmim Jack.Ve bu da benim Cennet'teki hayatım.Annem bir iblisle evli olduğu için her zaman Cennet'teki diğer melekler tarafından dışlandım.Annem,bu kararından ötürü Sera'nın ve konsey üyelerinin kararı sonucu Cennet'ten dünyaya sürgün edildi.Babamın durumunu ise hiç bilmiyorum.Muhtemelen hala Cehennem'de tipik derebeyi işleriyle uğraşıyordur.Daha ilk baştan sizi geçmişimle sıkamyacağım.O yüzden konuya giriyorum.
Odama boş gözlerle baktım ve masamın üzerinde duran annem ve babamın fotoğraflarını gördüm.Evlenirken çektirdikleri fotoğrafları bastırmadıkları için elimde yoklardı.Ama en azından ikisinin de birer gençlik fotoğrafları elimdeydi.Onlara özlemle bakıp bir gün onlara kavuşmanın hayalini kurardım.İlk olarak tanıtmaya annemden başlayacağım.İsmi Stella.Eskiden şeytan çıkarıcıların başında yer alan bir baş melekti.Fakat sonra hem vicdanı bunu kaldıramadı hem de Adem'ın zorlamasıyla komutayı Adem'in üzerine geçirdi.Babamla evlenmesi sonucu da dünyaya sürgün edildi.
Sırada ise babam yer almakta.İsmi Koday ve kendisi öfkesi sayesinde kuvvet kazanan bir derebeyi.Annemin anlattığı kadarıyla Cehennem'e düşmeden önce sessiz ve utangaç bir adammış.Ama bu sessizliği onun fırsatı olmasına rağmen insanlara yardım edememesine ve her birinin ölmesine neden oluyormuş.Sessiz ama bir o kadar tedirgin tavırları yüzünden çalıştığı fabrikadaki acımasız deneylere maruz bırakılarak öldürüldü.Çünkü o fabrikanın aslında ne kadar hastalıklı deneyler yaptıklarının farkına varmıştı.Ama fırsatı olmasına rağmen bunu basına duyuramadı ve fabrikanın sıradaki hedefi oldu.Sonra öldürüldü ve Cehennem'e gitti.O günden beri içindeki öfkesini her zaman körüklemeye başladı.Muhtemelen bunun korkusunu bastıracağını düşündü.Ölümüne yol açtığı ruhlar onu güçlendirirken bir derebeyi olarak Cehennem'de önemli bir konuma yükselmiş.Tabii bu annemle tanışana kadardı.O günden sonra öfkesini dizginlemeye başlamış.
Babam Koday'ın fotoğrafı da şu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
FanfictionDiğer meleklerden farklı bir görünüme sahip olmasına rağmen Adem tarafından şeytan çıkarıcı olmaya zorlanan Jack,annesinin yaşamaya devam etmesi için Cehennem'e gidip arınma sırasında diğer şeytan çıkarıcılara yardım etmek ve iblisleri öldürmek için...