3. Bölüm TANIŞMA

35 3 8
                                    

Adem,sarı devasa bir portal açılırken elindeki boruyu yüksek sesle üflüyordu.Ben ve Adem haricinde herkes Lute'un komutası eşliğinde aşağı uçmaya başladı.

Adem:
"Oh oh oh.Bu eğlenceli olacak."

Beni kolumdan tuttu ve ben birşey söyleyemeden bütün şeytan çıkarıcıların arkasından ilerliyorduk.Cehenneme portaldan girdiğimde gördüklerim adeta şok ediciydi.Gökyüzü kırmızı,devasa bir pentagram işareti gökyüzünde yer alıyordu.Anlatılanlara bakılırsa gurur yüzüğündeydik.Günahkarların büyük bir kısmı buradaydı.Diğer yüzüklerdeki günahkar sayısı daha az olduğu için o bölgelere imha birlikleri yollanmıyordu.Elbette bunları nereden bildiğime gelecek olursak Lute bana yaklaşık 1 saat boyunca bunları açıkladı.Adem'ın sinirlerini de Lute'un abartılı ve uzun açıklamaları bozuyordu.Herneyse.Cehenneme tepeden bakarken ağzımdan bir "woaw" sesi kaçırdım.

Adem bana baktı:
"Etkileyici ha?"

Hala şaşkın bir şekilde başımı salladım.Bana daha heyecanlı bir şekilde gülümsüyordu.

Adem:
"Katliam başlayınca daha etkileyici olacak!"

İmha birliğindeki bütün şeytan çıkarıcılar buldukları tüm iblisleri mızrakları ve kılıçlarıyla katletmeye başladığında içimde bir ürperti belirdi.Onlar...bunu nasıl normal bir olay gibi görüyorlardı?

Zaman atlaması - yarım saat sonra

Adem elime bir mızrak verdi ve bana sinsice gülümsemeye başladı.

Adem:
"Pekala evlat!Şimdi bazı sikim sonik işlerim olduğundan dolayı senin bebek bakıcılığını yapmayacağım.O yüzden bu mızrağı al ve bulduğun ilk günahkarı öldür.Çok basit zaten."

Mızrağı aldım ve ona bir soru soracakken hızla uçarak uzaklaşmaya başladı.Giderken şunları söylediğini duyabiliyordum:

Adem:
"Ah evvet!İşte bu!Sikin hepsini!"

Sanırım yine bir zaman atlaması - yaklaşık 5 dakika sonra

Elimdeki mızrak ile herhangi bir iblisin yanına gidip onu öldürmem gerektiğini biliyordum.Ama bu...çok caniceydi.Ama babamı bulmak için bunu yapmak zorundaydım.Veya sadece imha bitene kadar burada saklanıp herkesin gitmesini beklerim.Sonra daha fazla zamanım olur.Hızla bir ara sokağa girmeyi düşündüm fakat oranın girişinde iki şeytan çıkarıcıyı,birini sıkıştırmış halde buldum.Baykuş iblisine benzeyen bu kızın ağlama sesini duyabiliyordum.İçimden ona yardım etmek geldi ama ne yapabilirdim ki?Kızın sesi çok yüksekti.

???:
"Siz orospu çocukları benden ne istiyorsunuz?!"

Daha fazla dayanamadım ve oraya koştum.İkisi de bana bakıyordu.

Jack:
"Ne oluyor?"

Şeytan çıkarıcı 1:
"Hey acemi.Bu iblisi öldürmek üzereyiz.Katılmak ister misin diye soracağım ama zaten iki kişiyiz."

Şeytan çıkarıcı 2:
"Evet!Bu eğlenceli olacak."

Kız bana ağlayan gözlerle bakıyordu.O ikisine hemen bir yalan uydurmalıydım.Sahi bu kız günahkara hiç benzemiyordu.Belki de bu yüzükten değildi.Bir yalan uydurmak zorundaydım.Ve buldum.

Jack:
"Beyler,kusura bakmayın ama Lute sizi çağırdı.Benim devralmama ne dersiniz?"

1:
"Cidden mi?Dostum,tüm eğlencenin içine sıçtı bu ama!"

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin