Alarmım çalmaya başladığı gibi alarmımın üzerine vurdum ve alarmı kapattım.Bütün gece bu olayı düşünerek hiç uyuyamamıştım.Adem'ın söyledikleri aklımdan hala çıkmıyordu.
*Geçmişi hatırlama olayı
Adem:
"Özetle,eğer bizden biri olacaksan iblisleri katletmelisin."Jack:
"Mümkün değil.Babam bir derebeyi.Onu bulmak istiyorum.Düşmanı olmak değil."Adem:
"Sen bilirsin evlat.O halde onu asla göremezsin.Seçim senin.Eee...anlaştık mı?"Ben bu diyalogları aklımdan çıkarmaya çalışırken birden kapı çalındı.Yine Emily'nin geldiğini düşündüm.Ve gidip kapıyı açtım.Kapıdaki Sera idi.Şaşkınlık ve korku karışımıyla ona baktım.Muhtemelen Adem ona herşeyi anlatmış olmalıydı.
Sera:
"Günaydın Jack."Sesi ve ifadesine bakarak ne hissettiğini ve düşündüğünü söylemek zordu.Sakin görünüyordu.Doğruyu söylemek gerekirse Sera ile çok fazla yüz yüze gelmemiştim.
Jack:
"Umm...Günaydın Sera."Elimden geldiğince sakin kalmaya çalıştım.Umarım bana kızgın değildir.
Sera:
"Adem bana bir şeyler söyledi."Anlamış olduğunu biliyordum.Muhtemelen bana kızgındı.Ve şeytan çıkarıcılara katılamayacağımı söylemek için geldiğini düşündüm.
Jack:
"Sera,dinle.Adem sana ne anlattı bilmiyorum ama-"Sera:
"Birliğe katılmana izin veriyorum."Aniden şaşırdım çünkü Sera'nın böyle bir şeyi kabul etmesi çok ama çok nadirdir.
Jack:
"Bekle,ne?"Sera:
"Adem bana herşeyi anlattı.
*İç çekti
Sen bana bir emanetsin Jack.Ailene başının derde girmeyeceğini söyledim ama..."Jack:
"Ama?"Sera:
"Onlardan ayrı yaşamak senin için daha acı verici olur.Bak,birliğe katılabilir ve babanı bulmaya çalışabilirsin.Ama muhtemelen seni gördüğüne sevinmeyecektir.Katliamdan uzak dur ve asla ayrı düşme.Sana zarar gelmediği sürece sorun yok.Tamam mı?"Jack:
"Neden bana izin verdin?Bu konuda katı kurallar koymuştun."Sera:
"Bu eskiden aldığım bir karar.Bundan tam 2 yıl önce şeytan çıkarıcılar sadece kadınlardan oluşuyordu.Çünkü çeviklerdi ve bu oldukça iyi bir özellikti.Ama o yıl,2 yıl sonrasında birliklere erkek askerlerin de katılabileceği ile ilgili bir kuralı devreye soktum.Ve bu yıl,ekipteki tek erkek Adem olmayacak."Jack:
"Yani beni mecburiyetten ekibe alıyorsun?"Sakin tavrı biraz daha ciddi görünen bir yüze ve daha sert bir ses tonuna dönüşüyor.
Sera:
"Unutma.Zarar görmeyeceksin."Ciddiyetle başımı salladım.Artık şeytan çıkarıcılara katılabileceğime göre önce babamı bulmaya başlayabilirim.
Zaman atlaması - 2 gün sonra
Üniformamı giyip mızrağımı elime almış bir şekilde diğer üyelerle birlikte karargahın önünde sıraya dizildik.Şey,en azından bunu diğerleri yaptı.Ben ve tanımadığım bir kadın,Adem'in iki yanında duruyorduk.Kadının Teğmen olmasından başka hiçbir şey bilmiyordum.Adem konuşmaya başladı.
Adem:
"Dinleyin sürtükler!Bu yeni bir imha!Yeni gelen erkek üyelerimizle birlikte daha fazla günahkarı sikebileceğiz!"Baş melek olarak sert olmasını beklerdim.Ama o Adem.İlk insan olmasına rağmen hevesli ve biraz da kibirliydi.Yanındaki kadın ve ben ciddi bir ifadeyle hazır ol konumundaydık.Sonra kadın,Adem'e göre daha ciddi bir şekilde diğer üyelere döndü.
Kadın:
"Hazır ol!Bilmeyenleriniz için söylüyorum!Ben Teğmen Lute!Burada Adem ile birlikte size komuta edeceğim.Hepinizden elinizden gelenin en iyisini bekliyorum!Bazı hainler gibi davranmayın sakın."Bunu söylerken biraz daha ciddi bir ifade takındı.Ama bahsettiklerin hainin burada olduğunu sanmıyorum.Adem'e dönerek fısıldadım.
Jack:
"Hainler mi?"Adem:
"Vaccie'den bahsediyor.En iyi Teğmenimdi.Fakat annenle aynı durumda olduğu için kanatlarını ve bir gözünü söküp onu cehennem'de bıraktık."Bunu söylerken sanki sıradan bir olaymış gibi söylüyordu.Demek ruhları katletmeye dayanamadı ve merhameti yüzünden cehennem'de kaldı.Ona acımaya başladım.
Adem:
"Pekala millet!Hadi biraz göt sikelim!"Altın kaplamalı devasa bir boru,eline altın renkli bir parıltıyla ışınlandı ve Adem büyük bir gürültüyle onu çalmaya başladı.Şimdi Cehennem'e gitme zamanıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
FanfictionDiğer meleklerden farklı bir görünüme sahip olmasına rağmen Adem tarafından şeytan çıkarıcı olmaya zorlanan Jack,annesinin yaşamaya devam etmesi için Cehennem'e gidip arınma sırasında diğer şeytan çıkarıcılara yardım etmek ve iblisleri öldürmek için...