Yeni bölüm geldi!!
Yukarıdaki şarkıyı da açmayı unutmayın!)
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!
♪
İki kahve alıp konuşmaya devam ettik.
"Semih hakkında neden bu kadar...farklısın Yıldız?"
Diye sordum beklemediği bir anda.Önce yutkundu,sonra gözlerimin içine baktı.Merak ediyordum.Ben Semih ile ilgili kurduğum her cümlede huzursuz bir ifadeyle gözümün içine bakılmasını merak ediyordum.Cama çevirdi Yıldız bakışlarını.Kahvesindeki son yudumu içti ve tekrardan buldu beni koyulaşmış bakışları.Konuşmak için doğru kelimeleri seçiyor gibiydi.
Derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Farkında değil misin?"
Neyin farkında olmalıydım.Bu söylediğiyle ister istemez ürkmüştüm.Sesim titrerken tekrar sordum."N-neyin farkında değil miyim?"
Cevap vermedi,sadece yüzüme bakmakla yetindi.Saate baktı ardından."Çıkmam gerekiyor,evde konuşuruz." O oturduğumuz masadan hızla kalkarken ben sadece ona bakmakla yetindim.Neden bir anda değişmişti?
Sorduğum soru onu rahatsız mı etmişti.
Yavaşça ayağa kalktım.Kafeteryada kimse kalmamıştı.Hızla yürümeye başladım.***
YıldızKendi dolabımdaki çantam ile kabanımı alıp spor salonundan çıktım.Telefonumu alıp Egemen ile olan sohbetimize girdim.
Siz:Egemen,salonun önünden beni alabilir misin? Hem seninle biraz konuşmak istiyorum.
Görüldü
Egoşkommm:Tamam.Önemli bişey mi oldu?
Siz:Esin ile ilgili. /mesaj silindi.
Siz:Hayır.
Sohbetten çıktım.Bu sıralar herkese soğuk olmam bir yana Egemen ile de aramız soğumuştu.
Yaklaşık 10 dakika daha bekledikten sonra onun arabasını gördüm.Hızla kapısını açıp bindim.Egemen yüzüme biraz baktı.Sonra arabayı kullanmaya devam etti.
"Antrenmandaydım.Sen arayınca koştum geldim hemen.Vakit geçiremiyoruz bu sıralar zaten."Dizlerimin üstündeki elime dokundu nazikçe."Yıldız,gerçekten iyi misin?"
Yutkunup ona baktım.Başımı salladım."İ-iyiyim?"
Sinirle konuşmaya başladı."Değilsin,şu iki haftadır iyi değilsin!" Diyerek bağırmaya başladı.Ben hiç cevap vermeden onu izliyordum.
"Neyin var anlamıyorum,herşeyden herkesten kendini soyutladın şu siktiğim 2 haftadır! Benimle dahi konuşmuyorsun.Sadece Esin,Esin haricinde biriyle konuşurken görmüyorum seni.Bazen bakıyorum da onun yanında bile mutsuzsun!"
Ellerim titrerken yavaşça kulaklarıma götürdüm."Ayrılmak mı istiyorsun?"O an gözümden tek damlayla beni korkuttuğunun farkına vardı.Yutkunup direksiyona sertçe vurdu."Allah kahretsin!" Diyerek bağırdı bu sefer.Ağlamam şiddetlenmişti.Arabayı sağa çekip bana döndü.
Titreyen ellerimle kapıyı açmak için hazırlandığımda elime doğru uzanıp tuttu.Biraz önce sımsıcak olan elleri şimdi buz tutmuştu.
Egemen acırmış gibi yüzüme baktı.
"Yapma,kendine bunu yapma."
Sesinde hüzün vardı,hayal kırıklığı vardı.
Benim ise yüzümde acı vardı, sesimde acı vardı...
Elimi hızla elinden kurtarıp kapıyı açıp arabadan indim.Kapı büyük bir gürültüyle kapanırken tek düşündüğüm uzaklaşmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENİS TOPU /YARI TEXTİNG
Novela Juvenil"Bu sıralar herkes şu yeni gelen tenisçi adamı konuşuyor,amma da yakışıklı!"