Heloooi nasılsınızz?Bol textingli bir bölüm ile geldim ve bence çok hoş oldu.
Yeni bir karakterimiz girdi kitabımızaa!Sizce rolü ne olacak? Tahminlerinizi yazmayı unutmayınn!!
Oy da attıysanız buyrun okumaya başlayabilirsiniz.
♪
...
Kitap kız
My Star:Günaydın Esinkommm
Siz:Günaydın Starkomm
Siz:Bugün birlikte kahvaltıya mı gitsek?
Siz:Yıldız,orda mısın?
My Star:Burdayım burdayım da
My Star:Sen iyi misin?
My Star:Yanii,çok çabuk atlattın.
Siz:İyiyim
My Star:Tamam,o zaman ben hazırlanıyorum salonun ordaki kafede buluşuruz ordan geçeriz.
Görüldü
Telefonu yatağa bırakıp giyinme odama geldim.Üstüme beyaz bir t-shirt,altıma da şort giydim.
11:44
"Tamam,serpme kahvaltı alalım o zaman?"
Onu başımla onaylayıp dışarıyı izlemeye devam ettim. Yıldız garsona birkaç şey daha söyledikten sonra bana döndü.
"Esin,istediğin birşey var mı?"
Başımı sağa sola sallayıp elime telefonumu aldım.Karar vermiştim,yapacaktım."Yapacak mısın?" Gözlerimi ona çevirdim.Boğazımı temizleyerek kararlı bir şekilde konuştum.
"Evet,yapacağım."
Telefonumu açıp kişilerimin bulunduğu yere geldim.Semih'in numarasına tıkladım ve aynı soğukkanlılıkla tek tıklayışta hem telefonumdan hem de kalbimden sildim. Bu
Birinden duyarak karar vermem ne kadar doğruydu bilmiyorum ama hissediyordum.
Sanki onun sayesinde uyanmış gibiydim.Beni orada uyandırmış,kendime getirmişti.Herşeyin farkına varmış,bütün duygularımı oracıkta bırakmıştım.Derin bir nefes alıp telefonu kapatmaya yeltendim,ama o sırada bir mesaj geldi.Önemsiz olduğunu düşündüğüm için telefonu kapattım.
Yıldız ile kahvaltımız gelene kadar havadan sudan konuştuk.Bir süre sonra kahvaltımız geldi.İkimizde önümüzdeki çeşit çeşit tatlara gömüldük.Tabağıma birkaç peynir,zeytin,yumurta ve patates kızartması aldıktan sonra çayımı da koyup yemeğe başladım.
"Yarın bu kadar güzel yemekler yiyemeyeceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENİS TOPU /YARI TEXTİNG
Teen Fiction"Bu sıralar herkes şu yeni gelen tenisçi adamı konuşuyor,amma da yakışıklı!"