2.BÖLÜM-BEYAZ ATLI PRENS

134 57 52
                                    

Selam,ben geldim.Şöyle bir karar aldım.Bölümü bana uygun bir gün belirleyeceğim ve hep o gün atacağım.(Bölüm belirlediğim okunma sayısını geçince)
Bu günü ilerleyen bölümlerde belirleyip size söylerim.Görüşürüz!

9:25-----------------------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

9:25
-----------------------------------------------------------

"Dıt,dıt,dıt,dıt..."
Başımın dibinde çalan telefon alarmıyla uyandım.Elimi uzatıp komodinin üstündeki telefonumu alıp alarmını kapattım.Yattığım yerden uykulu gözlerle doğruldum.Birkaç esneme hareketiyle yataktan kalktım.
Yatağımın yanında duran pofuduk terliklerimi giydim ve lavaboya doğru uyuşukça ilerledim.
Aynanın karşısına geçtiğimde göz altlarımdaki morlukla irkildim.Ne olmuştu böyle?
Ellerimle yavaşça yüzüme dokundum,acımıyordu.

Boya olabilir mi?

Ellerime korkuyla baktım.Parmağımdaki siyah renge bakınca rahatladım.Sadece boyaydı...
"Dün gece olmuş olma-"
Konuşurken bir anda durdum."Dün gece mi,ben eve nasıl geldim?"

Sabah sabah bu kadar korku yeter...
Sabahın ilk şokuyla beraber hızla yüzümü yıkayıp banyodan aceleyle çıktım.Hemen giyinme odama girip boğazlı bir kazak ve kot pantolon giydim.Sarı saçlarımı balıksırtı ördüm.Yüzüme kapatıcı,maskara gibi şeyler sürünce çantamı da alarak evden çıktım.

***

Spor salonuna gelince arabadan hızla indim.Bugün Yıldız'a sormam gereken şeyler vardı.Otomatik kapıdan içeri girince her zamanki gibi yine ortamda kargaşa vardı.Acaba bugün hangi kız için kavga ediyorlardı?
Dün,yani Çarşamba günü Nisa için; salı günü yine Nisa için, Pazartesi günü ise Elif için erkekler birbirine girmişti.

Nisa'nın ezeli düşmanı,onun yüzünü dahi görmek istemediği canavar...
O masum yüzünün altında her türlü şeytanlık,her türlü pislik vardı.Herkes onun o güzel ama kinci yüzüne aldanıp onunla arkadaşlık kurardı ama o yine insanları aldatır,akla karayı tercih ederdi.Etrafında hiç kız arkadaşı yoktu.Gerek varmıydı, ona sorsanız yoktu çünkü onun arkadaşım dediği kişiler sadece erkekler olurdu.Erkeklerle düşüp kalkar,onlarla vakit geçirirdi gece gündüz...

"Benim için kavga etmenize gerek yoktu hiç...Ehe!"
Şok içinde kızın suratına baktım.İstemsizce göz devirdim.Karşıdan bana doğru gelen Yıldız,göz devirmemi görmüş olacak ki sinsi sinsi gülüyordu.Yanıma kadar yürümesini bekledim.Tam önümde durunca söyleyeceklerim aklıma geldi ve hızla anlatmaya başladım.

"Yıldız,önce sana benim için çok çok çok çok önemli bir soru soracağım ama bana lütfen doğru cevap ver."
Yıldız merakla başını salladı.
Derin bir nefes alıp o soruyu sordum.
"Beni evime kadar kim getirdi?"
Yıldız ne diyeceğini bilmediği için gözlerini kaçırdı.Tam birşey söylemek için dudaklarını araladığında arkamızdan bir ses Yıldız'ın sözünü başlamadan tamamladı.

TENİS TOPU /YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin