Selam sevgili okurum bu yazdıklarım kendi kitabım olan "Tanrıçalar ve Oyuncakları" değildir sadece geçmiş zamanları anlatan kısa bölümlerdir şimdiden iyi okumalar dilerim♡
"Duygular bir gemi gibi battı"
"Diyarın kana susamışlığı arttı"
"Korku tufanını saldı"
"Kalpler zehirlenmeye başladı"Okurken şarkı: reflections
Yıldızları seyretmek Tanrıçayı hep sakinleştirirdi. Duygularından arınır, kendini yeni bi evrende arardı.
Sinirliydi hemde fazlasıyla. Öfkesi kimseye değil kendisineydi korkuyordu; bu bilgilerin onu deli edeceğinden. Acı çekiyordu.
Yanında birini hissedene kadar acısı devam etti. Bu oydu yanına gelen en yakın dostu Toprak Tanrıçası. Yavaş adımlarla elini omzuna koydu Toprak Tanrıçası "Ne sıktı senin canını"
Bağdaş kurarak rahat bir pozisyon aldığında cevap verdi "Herkes ve herşey artık dayanılmaz bir hal alıyor" kafasını kurcalayan sorular, ne yapması gerektiği herşeyi düşünmek zorundaydı ve bu en yorucu olandı.
"Toprak Tanrısının dediklerini kafana takma o sadece halkı için çok korkuyor biliyorsun biz halkımıza çok sağdığızdır"
Haklıydı. Onlar hep önemser dikkat ederdi; bizim tersimize. olan bir durumdu bu. Hava baskı altında kalmayı sevmezdiSesizce bekledi Hava Tanrıçası. Sadece sustu bir cevap veremedi. Bunu anlayan Toprak Tanrıçası "Şimdi seni yanlız bırakıyorum lütfen kendini yıpratma üzülme her şey yoluna girecek" başını salladı ve Toprak Tanrıçasının gidişini yavaşca izledi.
Havaya tekrar daldı; uzakları izledi, boşluğu izledi, kendi yarattığı rüzgarü izledi
Diyar onu sevmiyor gibi rüzgarı itaat etmemesi için uğraşıyordu sanki sadece bir rüzgar yaratırken bile yeterince zorlanıyordu.
O sırada çalıdan bir ses geldi; gözlerı çalıyı buldu koşar adımlarla yaklaştı.
Gördükleri karşısında gözleri fâl taşı gibi açılmıştı.
Bu ölü bir bedendi ama yüzü anlaşılmayacak bir derecede yanmıştı
"Sana saldıracaktı" bu ses Ateş Tanrısına aitti "sağ ol hayatımi kurtardın" demişti Hava Tanrıçası fakat söyledikleri tamamlanmadan Ateş Tanrısı gitmişti
Yanlız diyar değil herkes onu kıskanıyordu çünkü herşeyi biliyordu tüm anılarını, duygularını herşeylerini.
Son kez yıldızlara baktı ve içeriye adım attı...
Evet bu bölüm biraz kısa oldu ama öbür bölümleri daha uzun atacağım bakalım hava tanrıçasının başına neler gelecek daha kimler tarafından kıskanılacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıçalar ve oyuncakları (karanlık ipler)
Fantasiabu bir kitap değildir yazdığım kitabın geçmişini anlatan alıntılardır!!