Selam sevgili okurum bu yazdıklarım kendi kitabım olan "Tanrıçalar ve Oyuncakları" değildir sadece geçmiş zamanları anlatan kısa bölümlerdir şimdiden iyi okumalar dilerim♡
Okurken Şarkı: Heavy Metal Lover
Kadın ateşiyle dostunu sattı
Farkında olmadan hayatı onunla kaydı
Kendi ateşinde kendi yandı
Diyar asla eskisi gibi olmadıHava Tanrıçası unutulmanın acısını çekerken odasına yavaş adımlarla yürüyordu. Sarmal merdivenleri çıkarken elini hava hançerine götürdü yavaş ve dikkatli bir şekilde hançeri eline aldı. O sırada ise merdivenin sarmalarında duran hava simgesine odaklandı. Aslında hançer ile simge çokta benzemiyordu ama nasıl oluyorsa birbirlerini çekiyorlardı.
Hava Tanrıçası dalgınca düşünürken merdivenlerin son basamağına geldiğini anlamadı ve ani bir acıyla irkildi. Duvara çarpmıştı; sarmaşıklarla dolu olan duvar resmen göz kamaştırıyordu fakat bir o kadarda can yakıyordu.
Çarpmanın etkisiyle odasına yavaş ve dikkatli bir şekilde giden Tanrıça yine yavaş ve dikkatli bir şekilde yatağına uzandı.
Bitmiş ve yorgun bir haldeydi gözlerini bile açacak hali yoktu fakat halla dışlandığını ve unutulduğunu aklından atamıyordu. O sırada kapısı yavaş ve nazik bir şekilde tıklatıldı; içeri giren Ateş Tanrıçası ve yüksek olan o egosuydu.
Siyah ve kırmızı renkte olan bir pelerini vardı onu yavaşca çıkartıp Hava Tanrıçasının baş ucuna koydu.
Derin bir nefes alarak "Öncelikle orada yaptığın şeyden dolayı tebrik ederim" bunu duymayı beklemeyen Hava Tanrıçası sadece kafasını sallayıp teşekkür etmekle yetindi.
"İkinci olarak seni bu diyarda istemiyorum ve bunu açıkca belli ediyorum" Hava Tanrıçasının duymak istediği buydu ve tam olarakta tahmin ettiği şeyi söylemişti. Cevap vermeden konuşmasına devam etmesini bekledi.
"Son olarak. En küçük hatanda bu diyardan seni kovdurtmak için aklına gelip gelebilecek herşeyi yapacağım. Madem bir hırs savaşı istiyordun o zaman öyle olsun" kelimeler tamamlandığında dişlerini göstererek sinsi bir gülüş sergiledi Hava Tanrıçası.
"Sana istemediğin kadar savaş vereceğim Ateş bozuntusu" söylediği kelimler Ateş Tanrıçasını bozguna uğratmış olacakki hızla pelerini alıp odayı terk etmişti.
Kapı sertce kapandığında Hava Tanrıçası yine düşünmeye koyuldu..
Bakalım Hava Tanrıçasıyla Ateş Tanrıçasının sonu ne olacak. Bu bölümde ilişkilerini anlatmaya çalıştım umarım beğenerek okursun sevgili okurum☆♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıçalar ve oyuncakları (karanlık ipler)
Fantasybu bir kitap değildir yazdığım kitabın geçmişini anlatan alıntılardır!!