Selam sevgili okurum bu yazdıklarım kendi kitabım olan "Tanrıçalar ve Oyuncakları" değildir sadece geçmiş zamanları anlatan kısa bölümlerdir şimdiden iyi okumalar dilerim♡
Okurken dinlenicek şarkı : The Other Women
Kadın yanlızlıka sınandı
Erkek kadının sınavını zorlaştırdı
Kimsenin haberi olmadı
O sadece acılar içinde kıvrandıKütüphaneden uzaklaştığı zaman sinir ve hüzünle kendini odasına attı ve derin düşüncelere daldı; o hançerin hangi elemente ait olduğunu bilmesi gerekiyordu o çocuğu bulması gerekiyordu.
Dışardan gelen ses tüm dikkatini dağıtmış odağını oraya vermesini sağlamıştı. Evet bu ses kılıç ve ateşin sesiydi; yani orada ya Ateş Tanrısı Yada Tanrıçası vardı.
Tekrar kendini odasından dışarıya attığında gözü muhafızları aradı; baktı fakat her hangi bir muhafız göremedi. Kalp atışları hızlanmaya başlamıştı.
Gördüklerı karşısında donup kalan Tanrıça kaçamak bakışlarla Ateş Tanrısına bakıyordu; Evet o Muhafızları diri diri yakıyordu fakat bunu neden yapıyordu amacı neydi bilmiyordu.
O sırada bir ses yükseldi "Ne hakla ateş halkını kandırıp ölmelerini sağlarsınız!" Neden diri diri yakıldığını şimdi anlayan Tanrıça, Muhafızların ölmemesi için birşey yapması gerektiğinin farkındaydı.
Endişeli gözler Ateş Tanrısının Üzerindeydi. Tüm Tanrıçalar Ve Tanrılar onu izliyordu ve muhafızlara birşey yapmasını istemiyormuş gibi bakıyorlardı.
Hava Tanrıçası bir çırpıda rüzgar oluşturarak ateşi söndürmeyi başarmıştı, ardından Ateş Tanrıçasıda muhafızları kurtarmıştı.
Muhafızlardan ve diğer çalışanlardan alkış ve tebrik sesleri yükseliyordu herkes Ateş Tanrıçasını alkışlıyor ve tebrik mesajları sunuyordu. Fakat bunları yapan hava tanrıçasıydı ve yine dışlanan o oluyordu.
Yanına Ateş Tanrısı yaklaştığında irkilerek geriye çekildi "O ateşi senin söndürdüğünü biliyorum ve tebrik ederim herkes benim ateşimi söndüremez ama sen başardın" bu bir tebrikmiydi yoksa tehtidmiydi anlamayan Tanrıça sadece gülümsemekle yetinmişti.
Fakat halla dışlanmanın ve fark edilmemenin acısını çekiyordu içinde. O önemsenmeyen kadın olmuştu...
bu bölüm Tanrıçanın neden soğuduğunu ve intikam istemeye başladığını açıklayan bir bölüm oldu umarım severek okursun tatlı okurum ☆♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıçalar ve oyuncakları (karanlık ipler)
Fantasíabu bir kitap değildir yazdığım kitabın geçmişini anlatan alıntılardır!!