Po snídani jsme leželi na gauci a koukali na Netflix, asi ve dvě přijeli její rodiče a bylo to cely divný strašně na ji řvali a byli hnusný.
E: na tohle nemám pojď lásko jedeme k tobě.
Začala si balit
Já: co se děje?
E: já nevím začali na mě řvát z ničeho nic a všechno mi vyčítali a nebudu tady ani den další.
Já: dobře tak pojedeme ke mě.
E: děkuju.Zabalila si skoro všechny letní věci a hygienu a šli jsme do auta
E mama: kam si jako myslíš ze jdeš? A co tady děla Martin?!
E: jedeme pryč, byl tady protože jsme zase spolu!
E máma: no to nikam nejdeš holčičko? Zase a na jak dlouho? Než ho chudáka zase podvedeš? Martine už ji tu šanci nedávej krávě jedny.
Já: cože? Já si ji dam šanci kolik budu chtít.
E: mami už fakt drž hubu!
Obuli jsem se a odešliJá: co tohle jako bylo?
E: já nevím.
Já: už bude lip.
Sedli jsem si do auta a jeli jsme k nám, byli jsme tam asi za 10 minut ani ji nevadilo ze jedu rychle, před barákem nebylo ani jedno auto tak asi jeli pryč všichni, odemkl jsem a šli jsme hned nahoru, Eliška si vybalila.Já: objednáme si jídlo?
E: můžeme.
Já: a co si dáme?
E: dala bych si nudle.
Já: dobře tak já je objednám.Nudle už nám přijeli a my si je šli sníst na terasu, zatím nikdo neprijel ani nepřišel zajímalo by mě kde jsou ani Sára tady není, po jídle jsme si dali cigáro a užívali si ze tady nikdo není
Já: nechceme jít do bazénu?
E: můžeme jít.
Já: Dobře tak půjdeme.
E: tak já se jdu převlíknout.
Vzali jsme si plavky a šli jsme do bazénu, dělali jsme píčoviny byli jsme tam asi dvě hodiny, už byli čtyřiE: uvaříme si dneska něco?
Já: Jojo můžeme.
E: a na co mas chuť?
Já: já nevím třeba nějaký špagety.
E: dobře tak joo.
Já: doufám ze to neposereme.
E: tak se pojď vykoupat a půjdeme na to vaření.
Já: s tebou do vany jo? Už jdu!
Vyběhl jsem na horu a čekal na Elišku v koupelněE: to byla nějaká rychlost ne?
Ja: neee.
E: neee vůbec.
Já: přesně tak.
Pomohl jsem Elišce s plavkami aby je sundala vlezla si do sprchy a já sel hned za ni
Vykoupali jsem se a šli dolu do kuchyně vařitE: takže si uděláme syrovou omáčku se špagetami.
Já: jooo mňam tu miluju.
E: dobře tak mi vyndej špagety, sůl, hrnec, olej.
Vykulil jsem oči
E: tak ha si to najdu sama.
Všechno našla a začala vařit špagety
E: lásko prosím teď to míchej aby se nepřilepily na dni toho hrnce.
míchal jsem ty špagety a Eliška začala dělat tu omáčku, asi za dvacet minut jsme měli hotovo, sedli jsme si ke stolu a chtěli jsme začít jist ale přišla mi zprava od Dominika—————————————————
Dom: Martine nezapomněl si na zítřejší show?Já: nezapomněl.
Dom: dobře, tak ty vezeš Davida, Dejana, Vláďu a Richarda.
Já: ne jedu s Davidem, Eliškou, Dejanem a Vláďou. Richarda si do auta vážně neberu.
Dom: okey tak já si beru Richarda, sraz dáme na benzince na konci Prahy.
Já: okey a v kolik?
Dom: hele asi kolem 11:00.
Já: okk a jinak nevíš něco o Davidovi? Teď jsme přijeli domu s Eliškou a nikdo tady není tak jestli někde jsou?
Dom: jsou na obědě, prý si to docela posral a pak si zase zmizel.
Já: nebudu komentovat.
Dom: okey, tak vidíme se zítra, hlavně moc nezlobte děcka ať Eliška může chodit.
Já: Jojo tati.
—————————————————
Jídlo jsme si snědli a chystali se nahoru, zrovna když jsme šli po schodech tak přišli všichni, my jsme si jich nevšímali a šli jsme nahoru, lehli jsme si a Eliška pustila film pustila tam 365dní, takže jsme u toho dlouho nevydrželi, skoro cely film jsme prošukali, v půlce naši akci tam přišla máma, to si můžete představit jak trapný to bylo, Eliška byla na měMáma: Martine ty uz si domaaaa?
Já: ty vole nauč se klepat!
Máma: promiň.
OdešlaPotom jsme usli.