Ráno nás David probudil 8 rano, vůbec se nám nechtělo, tak jsme se nějak posbírali z postele a začali se nějak vypravovat já si dal sprchu společně s Eliškou, ona se pak začala malovat a já si vyčistil zuby, udělal si něco s vlasy, hodil jsem na sebe oblečení a pak se sel společně s Eliškou nasnídat.
Máma: ahoj, Martine kdy si včera přijel?
Já: čau mami, nevím kdy jsme přijeli.
E: ahoj, nebude vadit když tady budu bydlet?
Máma: Eliško vůbec to nevadí, co se stalo ze nechceš byt u rodičů?
E: nějak jsme se nedohodli.
Já: jo a nauč se klepat.
Máma: jo.Dali jsem sem snídani, zabalili si věci, bylo deset takže jsme koukali na videa v půl 11 jsme už vyjížděli na tu benzínku já nabral Vladimíra a Dejana a jeli jsme na tu benzínku, tam Vláďa začal natáčet vlog
Já: čau čau dneska vlog číslo 1 dneska jedeme do Ostravy, jsem tu já grey, Eliška, David, Vláďa, Dejan, Dom, Koukr, Lucas a Šarlota, tak si to pojďte užit s námi.
David: momentálně jsme na benzince nažereme se a pojedeme směr Ostrava.
Něco jsme snědli a šli jsme do auta. Už jsem vyjížděli směr Ostrava, pouštěli jsme si písničky a kecali, Vláďa občas něco natočil a tak nám cesta utekla docela rychle, byli jsme tam za 3 hodiny.
Nejdřív jsme se šli ubytovat a pak jsme jeli na zvukovku, ta proběhla docela v pohodě až na to ze zvukař toho klubu byl neschopnej takže nám to cely nastavil Vláďa. Měli jsme ještě dvě hodiny než začneme pouštět VIPčka takže jsme se zase jeli nažrat, dali jsme si jen kebab a vrátili se zase do klubu.
Za deset minut pouštíme dovnitř a mě teď čeká půl hodiny foceni, podpisu a pokecu. Eliška je všude semnou protože nechce byt sama v backu kvůli Koukrovi a Dejanovi. Deset minut uteklo jak nic a ke mě se řítil dav fanoušků a fanynek, se všemi jsem dal fotku a podpis, dostal jsem i par dárečku. Po meet and greet jsme sli všichni do backu a s námi přibyly i nějaký tři fanynky, samozřejmě ze si je přitáhli kluci, to je už taková klasika ze si vždy David, Dejan a Richard přitáhnout nějaký holky, nevím co s nimi teda dělali protože já jsem sel s Eliškou na záchodky a asi všichni víme co se dělo..
A je to tady za chvíli jdeme na stage
Já: lásko?
E: ano?
Ja: půjdeš na stage semnou?
E: jasně ze půjdu.Je to tady
Fanoušci začali odpočítávat posledních 10 sekund
Naběhl jsme na stage a za mnou hned šla Eliska, která šla za mixážní pult
Já: tak co Ostravo uděláme bordel!!?
Fans: joooo!!
Já: okej tak jdeme na to!Začala hrát Praha II
Cely klub skákal a společně se mnou zpívali. Odehrál jsem svoji show kterou jsem zakončil čistou a pak jsme společně s Eliškou šli do backu.
Sundal jsem si tričko protože mi bylo hrozny teplo
D: ty vole Štukys.
Já: no?
D: proč si nesundáš tričko na stagy?
Já: protože nechci aby to pak lítalo po tik toku a hlavně kvůli Elišce.
D: okey.Chvíli jsme ještě byli v backu a jakmile všichni odešli tak jsme sli do aut a jeli na hotel.
Omlouvám se ze mi trvalo tak dlouho napsat tuhle část ale měla jsem nějaký blby období kdy se mi nechtěli vůbec psat a hlavně začalo byt hezky a já chtěla trávit čas s kamarády a přítelem teď už budu snad aktivní😂