_______İYİ OKUMLAR_____🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
📌AKASYADAN ANLATIM📌
Anne dört harf iki heceden oluşan bir kelime.
Peki bu kelime'nin anlamı ne?
Kimisi için nefes, yaşama sebebi, sırtındaki gölgesi, gözündeki yaşı silen değerlisi, onu karnında taşıyıp doğuran kişisi ve benzeri yani onu koruyup seveni.
Kimisi için ise onu doğmayıp ama seven bazen sevgisini göstermeyen ama düştüğü anda elinden tutup kaldıran anne olmaya gönüllü kadın.
Peki sizece hangisi iyidi?
Seni doğan kadın mı annedir yoksa doğmayıp anne olan kadın mı annedir?
Ben bilmiyorum bunları çünkü ne beni doğan bir kadın nede bana bakan bir kadın oldu.
Ben Akasya anne kokusu nedir bilmeyen, yetimhanede büyüyen küçük yaşta hayatla savaşmaya başlayan küçük kız Akasya.
"Akasya uyanmadın mı hâlâ?"
Buda bu küçük kıza yoldaş olan Sevda. Ev arkadaşım iki ay önce 18'ci yaşıma girdiğimde yurttan çıkınca beni bu küçük evine almıştı. O günden beri ise ev arkadaşı olmuştuk aslında biz kader ortağıyız, ikimizde anne baba ne bilmeyenlerdik.
"Akasya okula geç kalcazz!!"
Sevda hafif sinirle kapıyı açınca bakışlarımı ona çevirdim.
Beni yatakta uyurken bulmak yerine ayna karşısında duruken görmek endişeden oluşan sinirini götürmüştü.
"Uyanmışsın ya, niye ses vermiyorsun?"
Omuzlarımı silkeleyip yarısı kırık ama hala ayakta olan aynadan baktım kendime.
Benim farkım neydi bu aynadan??
Farkım neydi aynadaki yarım Akasyadan?
"Akasya daldın gittin kızım hadi hadii!!"
Benim aksime bitmeyen bir hayat enerjisi olan Sevdaya kısa bir tebessüm edip, geliyorum anlamından kafamı haraket ettirdim.
Sevda gözlerini devirip ayaklarını yere sürterek odadan çıkarken söylenmeye başladı.
"Dilsiz bu kız abi!!"
"Cımbızla laf almak daha kolay!"
Gibi gibi cümleler sitemle çıkıyordu ağzından.
Sitem ediyordu ama alışmıştı dili var olan ama lal olmayı tercih eden bu kıza.
Hazır olduğumu hissedince yavaş ve seri adımlarla mutfağa ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY ÇOCUKLARI ~GEÇİT
Mystery / ThrillerBirbirinden bağımsız dört kişi mi? Hayatın yellerinde savrulan, esen rüzgara kapılıp bir araya gelen dört yabancı... Hayır onlar yabacı değiller, yıllar önceki gecenin özenle seçmiş olduğu dört çocuklar. Bir dolunay gecesi doğan dört çocuk, evet o...