༻BAŞLIYORUZ༺

41 9 10
                                    


🍓İYİ OKUMLAR🍓

🔹🔹🔹🔹🔹

📌AKASYADAN ANLATIM📌

"KATİL UYANDI, KATİL BUNLAR!!"

Cümleleri algılamaya çalışırken elimdeki bıçağı korkarak yere attım.

Bıçağın düştüğü yere bakarken gördüğüm şeyle şoka girmiştim.

Ne mi görmüştüm?

Kanlar içinde yatan bir beden ve çevresinde tanımadığım en son onlarla olduğumu hatırladığım üç yabancı...

Neler olduğunu idrak etmeye çalışıyordum en son ışıkları yanıp sönen bir kulübedeyken şimdi elinde bir bıçak bilmediğim bir karanlık sokakta bir cesetleydim.

Hemde en son kulübede olduğum o üç yabancıyla.

Etraftan kalabalık sesleri yükselirken araya polis siren sesleri daha karışmıştı.

Ne kadar ne olduğunu bilmesemde polis siren sesleri vucüdümü germeye başlamıştı.

"Polis GELİYOR KATİLLER!"

Etrafımdaki yabancı insanların sesleri beni ürkütmeye baya yetmişti, etrafıma bakmak ne olduğunu çözmek istiyordum ama seslerden dolayı yaptığım tek haraket iki elim arasına kafamı saklayıp yere çömelmekti.

Yerimde korkuyla bedenim sallanırken kolumdan tutulup çekilmemle bilmediğim bir yere sürüklemeye başladım.

Kim beni nereye götürüyordu bilmiyorum ama o kadar hızlı haraket ediyordu ki etrafıma bakmaya bile fırsat bulamıyordum.

Kolumdan tutup çeken kişiye bakmak için başımı çevirecekken kolumu tutup sürükleyen kişi aniden durdu.

Karanlıktan dolayı kişinin vucüt şeklini pek göremesem de vucüt hatları omuz genişliği ve koluma uyguladığı güce bakılırsa büyük ihtimalle bir erkekti.

Yüzünü karanlıkta incelemek istercesine bakmıştım ama karanlık sokakta siyah maske takmış olması işimi epey zorlaştırmıştı.

Başkası olsa çığlık atıp 'Napıyorsun, kimsin' gibi şeyler söyleyerek bağırırdı ama ben şuan o kalabalık insanlar arasında çıkarıp aldığı için teşekkür etmeyi bile düşünüyordum.

Kalabalık ortama kalabalık insanlara karşı fobim vardı.

Gecenin karanlığını uzaktan gelen çığlık ve feryat seslerini gerisinde bırakan araba fren sesi olmuştu.

Ayak ucumda duran arabanın kapısı kolumu tutan karanlık bey, evet ismini bilene kadar bu şekilde hitap edicektim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DOLUNAY ÇOCUKLARI ~GEÇİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin