Üzgünüm😭

312 8 0
                                    

Seyran'in karni kanlar içinde, yüzünde yaralarla yere düser. " Seyran kizim!! "  Gülgün, Seyran'a dogru koşar ve etrafina bakar, ardindan Asuman da Seyran'in yanına geldi, etrafına baktı ama Seyran'a çarpan araba bulamadı. "Seyran'im gözlerini aç lütfen." Dedi Asuman. Asuman da Gülgün de agliyordu. "Asuman ambulansi çagir!" "uzun sürecek arabami alalim." Dedi Asuman "daha iyi olur" Bunu gören bazi kisiler, Seyran'i alip arabaya bindirmek için yardima giderler. Arkada Gülgün ve Seyran oturuyor, Asuman sürüyor. "kizim daha hizli hadi" "tamam Gülgün anne Ferit'i aramamiz gerekmez mi?" "Onu arayacagiz önce hastaneye gidelim."

Hastaneye varirlar.

" Çabuk bir sedye getirin. " bağirdi Asuman. Bir sedye bulurlar ve hemireler Seyran'i yatirip içeri alrlar. " Üzgünüm ama burada kalmaniz gerekiyor, Seyran Hanim'in özel bir hamilelik doktoru var mi?" Dedi hemşire. "evet Devin Yildirim" " tamam kontrol edelim Seyran hanim'i sakin olmalisiniz" dedi hemşire ve gitti "Ferit'i arayip söyleyecegim." Gülgün 'evet' anlaminda basini salladi. Asuman, Ferit'i arar. Ferit şirkette ve çok onemli bir toplantida. "Uzgünüm telefonum çok aldi önemli bir sey olabilir. Dönecegim." Çikti ve telefonu açtı "Ne var Asuman çok aradin."Asuman, Ferit'e olanlari anlatir ve Ferit dogruca dedesinin yanina gider.* aglarken* "dede, Seyran kaza geçirdi hastanede" " ne!? Ne oldu? " dedi Halis koltuktan kalkarken  "Bilmiyorum Asuman beni arayip söyledi ama onemli bir toplantidayim benim yerime biri gidebilir mi?" " Tabi ki asistana  söyleyecegim." Dedi Halis. Ferit daha sonra hizla bulunduklari hastaneye gider. Hastaneye varir ve gogsünü okşayarak içeri girer.

"anne Seyran nerede?!" "hala kontrol ediyorlar" dedi Gülgün

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"anne Seyran nerede?!" "hala kontrol ediyorlar" dedi Gülgün. " nolur onlara bi şey olmasın anne nolur yalvarırım 😭😭" ağlayarak söyledi. " bi şey olmicak inşallah olum, olmicak " dedi ve Ferit'i sarıldı.

 " bi şey olmicak inşallah olum, olmicak " dedi ve Ferit'i sarıldı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bir süre sonra Halis, Orhan'la birlikte gelir

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bir süre sonra Halis, Orhan'la birlikte gelir. Halis, Hattuç'u arayip olanlari anlatti. "oglum nerede kizim Seyran?" Ferit, kendisine olan kizginligindan cevap vermez. "hala kontrol ediyorlar baba"Şanlılar hastaneye geliyor "nerede kizim Ferit bana bak." Dedi Esme. Ferit basi yere dönük sekilde yerde oturuyor.

Sonra Devin çikar.

Sonra Devin çikar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"çok üzgünüm... ama bebeği kaybettik." dedi Devin. Ferit hiçbir gey söylemedi ve hiçbir şey yapmadi şok oldu. "Ne?!" Dedi Suna "oğlum..." dedi Gülgün ağlayarak. Ferit başını tutar ve dişari çıkar.

 Ferit başını tutar ve dişari çıkar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"oğlum..." 10 dakika sonra Ferit geri gelir. "Seyran'i görmem lazım." dedi Ferit. "tamam oğlum, Devin gelsin sorabilir misin." Dedi Gülgün Ferit'i durdurmayı çalışırken. " hayır gidiyorum " Ferit, Seyranın yanına gider ve ağlayarak göğsüne uzanir. "çok üzgünüm Seyran bebeğimizi koruyamadım, seni yalnız bıraktım, eğer seninle gitseydim hiçbir şey olmayacaktı." Ferit Seyran'la konusurken, Seyran rüya görüyor, rüyasinda kiziyla Ferit'in aile fotografi çektirdiğini goruyor ve çok mutlu. Seyran uyanir ve Ferit' in basini onun gögsüne yasladigini görür. "*yorgun bir sesle* Ferit" "aşkım Seyran iyi misin?"  "ben çok iyiyim az önce ne gördüm biliyor musun?" Dedi Seyran tebessüm edereken. "ne gördün" " Kizimizi gördüm küçüktü ve hepimiz çok mutlu olduk." Ferit bir sey söylemez. "neden bir sey söylemiyorsun Ferit bebegime bir sey oldu. Ferit cevap ver!!" Disaridaki herkes Seyran'in çığlıklarını duyabiliyordu "Seyran gerçekten üzgünüm bebeğimize sahip çıkamadım." Ferit daha sonra hüngür hüngür aglamaya baglar. " yalan söylüyorsun, yalan söylüyorsun. BANA BEBEGIMI GETiR!!" Sonra Seyran elinden serumu çıkarır ve Ferit ayağa kalkar. Ferit 'in göğsüne vurmaya baslar ve ardından onu odadan çıkarır ve odayı kilitler. "oğlum gergekten üzgünüm hepsi benim hatam." Dedi Gülgün. Ferit kafasini duvara vurmaya başlar ve eliyle kafasını vurmaya başlar. "BANA BEBEGIM GETİR YALAN SÖYLEDiGiNi BiLiYORUM. " " Seyran lütfen kaplyi ag. Korkarim incinirsin lutfen." Seyran cevap vermeyince Ferit endiselenir. "Seyran kapıyı açmazsan kirarim." Ferit kaplyi kirar ve Seyran'in yerde oturdugunu görür. " askim Seyran bak senin için çok endiseleniyorum lütfen yapma." Herkes gidip kapinin açik oldugunu ve Ferit'in Seyran'in yaninda oturdugunu görür. "bebegimiz yok" dedi Seyran göğsünü vururken bunu söylüyor ve her vuruş daha da zorlaşıyor. Sonra bagiriyor. "ÇIKIN!! Siktir git." Ferit ağlarken dışarı çıkar, dışarıda durur ve sonra bir seker krizi geçirip yere düşer. " oglum Ferit oglum aç gözünü." Seyran, duymuş ama umursamiyormus gibi davranir ama çok endiselidir. " hemen bir hemsire bulun. " Hemşire gelip Ferit'in karnina igne batirdiktan sonra bir odaya aliyorlar. Ferit uyanmaya baslar. Yaninda Gülgün ve Orhan vard "Seyran nerede?" "oglum Seyran seni hala görmek istemiyor." Ferit kalkar ve erkekler tuvaletine gider. Elleriyle aynaya vurur ve elleri kanlar içinde camdan bir parça alir ve Seyran'in yanina gider. Uyuyordu, Ferit yatagin yaninda yere oturdu. "Bebegimizi koruyamadigim ve sana iyi bir hayat veremedigim için gerçekten üzgünüm Seyran."

Sonra cam parçasini alir ve bilegine üstüne koyar...

.............................................................................................

Veeee bölüm soooon, bügün biraz uzun oldu, ve erken geldi...inşallah beğenirsiniz ❤️❤️‍🩹🤍🥹

SeyFer'in Aşk HikayesiWhere stories live. Discover now