.....Size merhaba diyor😳😨

310 11 0
                                    

" kizimdan baska bir sey istemiyorum." "askim bak kizimiz sidi sana yukaridan bakiyor seni böyle görünce sevinecek mi dersin?"

.........................................................................................................

"haklisin çok üzülecek" dedi Seyran gozyaslarini silerken. " evet bu yüzden her zaman mutlu olmaya ihtiyacin var tamam mi?" "tamam" "gel üstümüzü degistirelim asagi inelim yemek yiyelim." Seyran ve Ferit üstlerini degistirip asagi inerler. "herkese iyi aksamlar" dedi Seyran gulumseyrek "iyi aksamlar kizim nasilsin?" "iyiyim cok sükür Gulgun anne" Halis yoruldugu için asagi inmez. Yemeklerini yerler ve odalarina çikarlar. "uyumak ya da bir seyler yapmak ister misin?" "film izleyebilir miyiz?" sordu Ferit "tabii ki hangi film?" "her film iyidir" Bir film seçerler ve Seyran, Ferit'in üzerine yatar, Ferit, Seyran için endiselendigi için uyuyamaz ve onu izlemeye devam eder. Seyran uyanir ve Ferit'in ona baktigin görür. "günaydin askim" Uykulu bir sesle* "günaydin, uyumadin mi?" "uyamadim senin için endiselendim neyse ise gitmem gerek uzun zaman oldu." "neden, deden gitmeni mi söyledi, yoksa gitmek istedigin için mi gidiyorsun?" "Latif Bey geldi ve sabah 6'da sirkete gitmem gerektigini söyledi." "tamam git geç kalma" "dus alip cikicam" Ferit dus alir ve üstünü degistirir. Annesiyle konusmak için asagi iner. Ferit kapiyi çalar. "gel" dedi Gulgun. "anne seninle konusmam lazim" "evet soyle" "anne bak senin Seyran'a bakman gerekiyor, tek basina bir kösede oturmus kizimizi düsünüyor." "gerçekten mi? Bu kizin yasadiklarina inanamiyorum." "Her neyse, onunla ilgilenmeni istiyorum." "Merak etme ederim." "tesekkür ederim anne" Sonra basini oper Ferit arabaya biner ve sürerken bir an cok uykusu gelmisken gözlerini kapar ve bir trafik isigina çarpar. Ferit trafik isigina çarpti ama çok siddetli bir çarpma olmadi. "ah ne yaptim" "beyefendi iyi misiniz?" bi Adam Geldi Ferit'in Yanina. "iyiyim" Ferit'in konustugu adam, Ferit'in elini sikmak istedi ama Ferit sag elini kaldirdigi anda cani yandi. "efendim hastaneye gidelim kolunuz kirilmis gibi." "Haklisin ama ben taksiye binecegim tegekkür ederim." "nasil isterseniz efendim." Ferit yalidan bir korumak arar ve bir tamir verine götürmelerini ve yerini söylemelerini söyler. Sonra bir taksi durdurup hastaneye gitti. "peki önemli bir sey var mi?" "hayir sadece sag elinde küçük bir atlak" " tamam ne yapayim" "sadece cok kullanma ve elini desteklemek için bir sey koyacagim tamam mi? Ve en az 2 hafta boyunca cikarmayin." "tabi tesekkür ederim doktor" Ferit hastaneden cikar ve eve donmek icin taksi alir. Taksideyken annesini arar.

YALI'DA

Seran hala yuyor cunkü saat daha sabahin 7'si ve Gülgün koltukta oturmus telefonuyla ugrasiyor, Ferit'e cevap veriyor. "alo oglum" "anne Seyran nasil?" "bak simdi geliyorum tamam mi?" "neden, ne oldu?"

F: önemli bir sey yok ben geldigimde göreceksin.

G:tamam umarim kötü bir sey degildir

F:ee Seyran ne yapiyor?

g: hala uyuyor

F: tamam benim bir yere gitmem lazim sonra eve gelirim tamam mi?

G: tamam oglum dikkat et

Ferit telefonu kapatir ve taksiciye arabasinin içinde oldugu tamirciye gitmesini söyler.

F: Tamir edilmesi ne kadar sürer?

X: en az 2 gün efendim.

F: tamam tesekkürler, hazir oldugunda beni arar misin?

X: tabii efendim.

Ferit numarasini tamirciye verir ve cikar. Taksiye biner ve eve gider. Elini karnina koyarak odasina cikar. içeri giriyor. 

g:oglum ne oldu sana?

F: Bir sey yok anne sadece küçük bir kaza.

g: bakayim

Gulgun, Ferit'in kolunu inceledi.

SeyFer'in Aşk HikayesiWhere stories live. Discover now