6 - ÇÖZEMESİN🥺

320 11 0
                                    

Ferit tam intihar etmek zereydi. Ama sonra yanan Seyran onu görünce koşarak gitti ve elindeki cama bir tokat attı. "Ferit ne yapıyorsun, kendini mi öldürecektin?!"  "madem sana iyi bir hayat veremeyecek ve seni mutlu edemeyeceksem neden hala hayattayım!" Seyran, Feritin başını göğsüne koyar, Ferit ağlamaya baslar. "sen ölsen iyi bir hayat yasar miyim sanıyorsun Ferit? Sen öldüğünde mutlu olucağımı mi sanıyorsun?" Ferit bir şey söylemez ve ağlamaya devam eder."hadi yatağa gidelim." Seyran ve Ferit gidip yatağa uzanırlar, Seyran Ferit'in saçlarıyla oynamaya baslar. " yapmak üzere oldugun seyi bir daha asla yapma tamam mi?" "Özür dilerim Seyran beni affet." Bir süre uyurlar. Gülgün, çok sessiz oldugu için onlari kontrol etmek için odaya girer."çocuklar..." Sonra gidiyor, 2 saat sonra Gülgün geri geliyor, Seyran ve Ferit de ayni sekilde uyuyor. "çocuklar uyanin, doktor artik cıkmaya biliriz dedi." "tamam Gülgün anne geliyoruz." " askim uyan hastaneden çikmamiz lazim" " ne oluyor"dedi Ferit uyku sesi ile. Seyran, Ferit'i yanagindan öper. "hadi uyan" " tamam" Seyran, Ferit'in yardimiyla giyinir. "aşkim gazeteciler var. ne yapacagiz?" "tamam sakin ol, ne oldugunu bilmelerine gerek yok." Seyran ve Ferit gazetecilere cevap vermeden el ele arabaya giderler. Arabaya binerler ve yaliya varmak için yolu yarilamislar. " Ferit sagda arabay durdur." "Seyran ne oldu?" "arabayi saga çek lütfen" "tamam ne oldu?" " Ferit ben yaliya gitmem beni bir yere götür ama oraya bir süre gitmek istemiyorum.""tamam annemi arayip söyliyim" Ferit telefonunu çikarip annesini arar. "anne biz Seyran'la bir süre dag evinde kalacagiz olur mu?" "tabi oglum dedene söylicem" "tamam anne tesekkür ederim." Ferit arabay hareket ettirmeye baslar ve giderken bir sark açip söylemeye baslar ve Seyran ona bakip hafifçe gülümser.

Cözemezsin- Dedublüman✨

Küçük bir dükkâna varilar ama Seyran uyumustur. "Bebegim hadi uyan dükkana vardik." "geldik mi?*esner*" "evet hadi bir seyler alalim." Asagi inerler ve yiyecek ve yatak için daha fazla örtü ile dükkana giderler. Arabaya geri dönerler ve eve dogru sürerler. "kapiyi açar misin?" Seyran anahtari arar, bulur ve kapiyi açar. "eski günleri hatirlyor musun?" " çok güzel günlerdi degil mi?"" Ben arabanin geri kalanini alayim sen burada kal tamam mi?" Seyran "evet" anlaminda basini salladi. Ferit cantalar alir ve biraz odun kesmek için disari çikar. Odunlar kesip içeri alir ve sömineyi açar. "aşkim ne yemek istersin istersen mangal yapariz" "isterim, sonra geçen seferki gibi salata yaparim." Dedi Seyran masumca  " olur." Ferit eti bitirip içeri alyor ve Seyran coktan salatayla yemegini yemisti. Yemek yerler, eglenirler ve yatarlar. " askim uyumadan önce dus almak istiyorum tamam mi?" " tamam" Ferit dus alir ama Seyran hala uyanktir. "askim neden hala uyaniksin?" "gel yanima yat" Ferit gider yanina uzanir."sana sarilabilir miyim" " soruyo musun bide? Gel" Seyran ona sarilarak Ferit'in gögsünde yatar. "beni asla birakmayacaksin degil mi?" "tabi ki seni asla birakmayacagim, bunu neden simdi soruyorsun?" "Bilmiyorum birden aklima geldi ve sabah olanlar hatirladim." " Aptal gibi davraniyordum, bunu düsünme." " *esner* Cok yorgunum." "tamam bebegim sen uyu" Ferit, Seyran'in basin öpüp uyumasin bekler, o uyur uyanmaz o da pesinden uyur.

Ertesi sabah ilk Seyran uyanir, bir süre Fert'i izler, sonra kahvalt yapmak için asagi iner. Ferit uyanir ve Seyran in yaninda olmadigini görünce endiselenir. Asagi iner ve Seyran't mutfakta kahvalt hazirlarken bulur

Yanina gidip arkadan sarilir ve boynundan öper. " günaydin askim" "gunaydin" "Seni yanimda görmeyince endiselendim." "Bitirdim, masaya götür."  Kahvalti  yaparlar ve masayi temizlerler.

1 AY SONRA.

YALI'DA

" 1 aydir ne yaptiklarin sanyorlar, neredeler?" dedi Ifakat "bebegini kaybetmesi kolay degil." Dedi Gulgun. Ifakat gözlerini devirir ve kahvaltisina devam eder.

DAG EVINDE

"seyran?" "Efendim"" artik ger donme zamani gelmedi mi 1 ay oldu." "haklisin belki de geri dönmeliyiz. O zaman çantalarmizi toplayalim." Bavulları toplarlar ve yola çikarlar. Bir saat sonra yalya varilar. Gülgün onlari görür ve kosarak Seyran'a sarilir. "Kizim iyi misin?" " iyiyim gülgün anne merak etme" "Seyran im umarim her zaman iyisindir" "tesekkür ederim Asuman." " istersen odana geç ben babama söylerim." "iyi olur." Sonra SEYFER odalarina gider. "uyumak istiyorum askim cok yorgunum" "tamam askim sen uyu ben dusa gireyim tamam mi?" Seyran "evet" anlaminda basin sallar. Ferit dus alir ve banyodan cikar, Seyran'i yatakta uyurken görür, gidip saçlarindan öper. Ferit ustünü degistirir ve Seyran'in yaninda uyur. Aksam yemegine bir saat var ve Seyran uyandi.

Ferit'i opüp ayaga kalkar. Gidip ekmeceler onunde bacaklarindan tutarak oturur ve sürekli 'Kizim' der. Ferit onun sesine uyanir. "askim bak bu sende 1 aydir oluyor simdi bir doktora gidelim lütfen" " kizimdan baska bir sey istemiyorum." "askim bak kizimiz sidi sana yukaridan bakiyor seni böyle görünce sevinecek mi dersin?"

SeyFer'in Aşk HikayesiWhere stories live. Discover now