Ayaga kalkarlar ve Ferit, Seyran'in alnindan oper ve ardindan dudaklarindan opüsürler.
K: lan, ne yapiyorlar?
Hat: Kazim birak mutluluklarin yasasinlar.
Sarilirlar ve sonra asagi inerler.
F: Sanirim benim sürpriz zamanim geldi.
Ferit sahneye gikar ve Seyran gidip oturur. Ferit çoktan grupla birlikte ✨içimdeki Firtina- Mert Ramazan Demir✨ ritmini calmayi planladi. Ferit söylemeye baslar. "Kalbimde sakladim seni ilk gördügümden biri" sözlerine ulaşır ulasmaz. Seyran'in gözleri yasarir ve mutluluktan aglamaya baslar.
Ferit sarkiyi bitirdikten sonra asagi iner ve Seyran gidip ona sarilir.
S: bu sarkiyi sen mi yazdin?
F: evet, begendin mi?
S: yaa aglattin beni
F: ya tabi ya, kendi kalem ile yazdim bunu
F: simdi bilmeyenler için söyleyeyim, ben ve Seyran onunla evlenmeden önce birbirimizi gördük.
G: ne?
F: onu ilk gordugum andan itibaren o masmavi bir ormana benzeyen gozlerine ve bu altin sarisi saçlarina asik oldum, onun her yeri beni ben yapti. ona delicesine asik olmak. lyi ki seni o gün o baklavacida gördüm Seyran Korhan.
S: lyi ki sana asik oldum ve beni geride birakanlarla devam etmedim.
Biraz dans edip eglenirler ve bütün aileler evlerine giderler. Ferit'in önceden hazirladigi bir otel odasinda bas basa geçirmeye karar verir.
F:kariciim, gidelim mi?
S: olur.
Arabaya giderler
Otele varrlar ve odaya giderler, Ferit'in yerde ciçekleri ve balonlari vardir.
F: hosgeldin karicigim
S: Burayi yakalim mi?
F: himm olur
f: acmami lutf edermisiniz Seyran hanim?
S: tabii
# internet Özel #
Ferit, Seyran'in omzunu öptükten sonra (elbiseyi açtiktan sonra) sirtina gider.
Sonra elbiseyi tamamen fikarir ve Seyran'i kendine cevirip gozlerinin içine bakar.
F: seni çok seviyorum Antep fistigi
S: ben de seni seviyorum
Öpüsmeye devam ederler ama bu sefer Seyran'in inlemesini belirttigi daha güçlü ve daha siddetliydi. seyran daha sonra yavas yavas Ferit' in gömlegini Çıkarır ve öpüsürken gögsünü tutmaya baslar. Ferit'i itip üstüne fikar ve boynunu öpmeye baslar ve gögsüne gider. Ferit, Seyran'i alir ve bacaklarini beline sarar ve gogsunü opmeye baslar. Ikiside soyunduktan sonra beraber olurlar. Ve sabaha kadar bu sekilde devam ederler.
SONRAKI GÜN.
ikisi de dün gece olanlardan dolay, çok yorgundu. Ama önce Ferit uyanmaya basardi ve Seyran, ikisi de ciplakken Ferit' in gögsünde uyuyordu. Ferit, Seyran'i uyandirmak için opmeye baslar. Yavas yavas uyanmaya baslar.
F: günaydin karicigim
S: günaydin kocacim
f: nasilsin
S: çok iyiyim
F: hmm
Sonra opügürler.
F: dus alip yaliya geçsek nasil olur?
S: Olur ama beraber dus alacakmiyiz?
F: evet ama istemiyorsan...
S: hayir, sadece emin olmak istiyorum, bana gömlegini getirir misin ki ben de kalkabileyim.
F: tabii ki.
Banyoya girip dusa girerler ve Ferit, Seyran' yeniden opmeye baslar.
F: ahhh Seyran seni hala çok özlüyorum.
S: doymadin mi dun sabaha kadar sey yaptik.
F: Seni hala cok özlüyorum.
S: belki daha sonra.
Dustan cikip üzerini degistirip arabaya binerler.
F: yaliya vardigimizda dedemle Suna için bosanma konusunu konusacagim.
S: evet lutfen.
F: senin için her sey yaparim karicigim.
Yaliya bahse girerler ve herkes kapida onlari bekler.
H: hos geldiniz gocuklar.
S/F: saol
G: nasilsiniz çocuklar?
S: iyiyiz Gülgün anne tesekkür ederim sen nasilsin?
g: iyiyim
içeri girerler ve saat coktan 1 olmustu, bu yüzden çoktan kahvalti yapmislardi.. Halis odasina gider ve Seyran, Ferit, Gülgün, Orhan ve ifikat salonda oturmus sohbet ediyorlardi.
G: evlenmeden önce tanistiginiza bize söylemediginze hala inanamiyorum.
Ferit kolunu Seyran'in omzuna atmis oturuyor ve Seyran Ferit'e yaslaniyordu.
f:ne yapayim Onu ilk gordugum andan itibaren seviyordum ama benimle tartismaya basladi ve size söylememe gerek yoktu.
S: ama ayni zamanda beni cok kirdin.
F: evet ama onu daha sonra kirdim,. Hatirlamiyor musun ikinci görüsmemizde "Bir daha karsima cikarsan seni pisman ederim" demistin (Seyran'in sesini taklit ederek söyler)
herkes guler
S: ah, sen de ne dedigimi hatirliyorsun bi de
F: Senile ilgili higbir seyi unutamam.
Sonra Seyran'in basindan öper.
.......................................................................................
Uzun zaman oldu dogru ama napiyim derslerim vardi onlarla uğraşıyorum hala, o yuzden pek yazmicam bu zamanlarda.