X: Tarik Bey "Merhaba" diyor
-
Adam, Seyran'in agzina bir bez koyar ve Seyran bayilr, onu alip bir arabaya bindirir. Odemeyi bitiren Ferit, Seyran'i yaninda göremeyince endiselendi. "Seyran, Seyran neredesin? Bak oyun oynama ben sana ödetirim Seyran." Cevap vermeyince etrafa sormaya baslar ama kimse onun nerede bilmez. Ferit annesini arar. "anne Seyran'i bulamiyorum kimse görmemis ya basina bir sey gelse." "tamam oglum sakin ol ve etrafa bakmaya devam et belki onu bulabilirsin." "tamam." Ferit etrafa bakinir ama Seyran'i bulamaz, insanlara onu görüp görmediklerini sorar ama kimse görmez. Ferit annesini tekrar arar. "Anne ben Seyran't hicbir yerde bulamiyorum ya biri onu kacirmissa!" "tamam oglum sakin ol aramayi dene cevap vermezse polise söyle" "tamam sen digerlerine söyle" Ferit telefonu kapatir ve polise gider. "merhaba polis memuru karim kayip onu bulmanizi istiyorum lutfen." Memur: tamam efendim, bize onun nasil göründügünü söyleyebilir misiniz? "güzel yesil gozleri, altin sarisi saglar var ve esofman alti ve kisa bir ust giyiyordu." Memur: tamam efendim siz burada bekleyin ve onlara onu aramalarini söyleyecegim, adi ne? "Seyran, Seyran Sanli." Memur: tamam
SEYRAN'A DÖNÜS.
Kaçiran kisi, Seyran'i bildigi bir yere götürüyordu. Seyran arka koltuklarda oturuyor. Uyanmaya baslar. "ah basim." Ferit' in yaninda olmadigini görünce panige kapilir. "sen kimsin beni nereye goturuyorsun?" X: Seni çok iyi bildigin bir yere götürüyorum. Seyran elleri ayaklari bagli ne yapacagini bilemez. "birak beni, hemen birak beni!!!" X: Patronum intikamini alr almaz, sevgilin Ferit Korhan'a gitmen için birakicam seni merak etme. "Sakin Ferit'e dokunma, duydun mu beni?! Onu biraz bile incitirsen, bu dunya senin basina yikarim!!" Adam cevap vermez ve sürmeye devam eder, gidecekleri yere varirlar. X: Sanirim buradayiz. Evin kapisi açildi ve kapinin önünde Tarik duruyordu. "beni nereye götürdün? Bu adam beni öldürecek beni birakin lütfen bakin daha bir ay önce bebgimi kaybettim lütfen beni birakin." X: Uzgünüm ama emirler bunlar ve onlari yapmazsam beni öldürürler. Tarik, Seyran'a kapiyi açar. "Unutacagimi mi sandin Seyran hanim, gelin depoya goturun." 2 adam gelip Seyran'i depoya götürür, arkalarindan Tarik girer. "onu sandalyeye oturt ve iyice bagla." "birak beni." "Seyran, istedigimi aldiktan sonra seni birakacagim." Tarik, Seyran'in boynunu öpmek üzereyken Seyran, Tark'in kafasina vurdu ve Tarik yere düstü."oh yani zor yoldan istiyorsun degil mi?" Seyran'a tokat atar ve Seyran yere düser. (Bundan sonra ne olacagi yazilamaz)
FERIT'E DÖNÜS
Ferit, Seyran'i bulamadig için hâlâ endiselidir. Bir süre sonra Ferit'e bir mesaj gelir, bu bir videodur. Tarik'ti. "bu ne"(Videoyu açar)
Video: "Hey, arkadasin Tarik, bak yanimda kim var, karin, merak etme, bayilmis maalesef, neyse, onu birakacagim istedigimi aldiktan sonra tabi, ah ve polise cüret etme, sorun istemiyoruz. Sonra görügürüz.
"orospu çocugu." Ferit karakola gider ve videoyu onlara gösterir. "Sanirim bunun nerede olabilecegini biliyorum ama sana söylersem bir seyler yapacagini ve onun hayatini riske aticagini söyledi."
Memur: Seyran hanima zarar gelmeden hallederiz merak etmeyin sirenleri açmadan gidecegiz panige kapilip kagmasinlar. "Aileme söylesem çok iyi olur." Ferit Gülgün'ü arayip olanlari ve Saffet'lerin evine gitmeleri gerektigini söyler, o da Sanlilar arayip ayni seyi anlatir. Kendilerinden habersiz ve görmeden Saffetlerin yanina giderler. Polis içeri girer ve bahceden girerler ama içlerinden biri kaçmay basarir ve Tarik'a polisin geldigini söyler. T: NE! Neredeler? X: Disarida diger adamlari tutuyorlar ama ben kaçmayi basardim.
Tark, Seyran'i alr ama memur onlar görür ve durdurur.
X: Orada dur ve kizi birak.
Tarik, Seyran'i bayginken yere koyar ve kacmaya calisir. Ama karsisina bir memur cikar.
X: dostum, gel bu adamlarin ikisini de al.
Tark'i ve adamlari alirlar. Ferit kapinin önünde beklerken Tark'i görür.
F: orospu, sana odetecegim, karima ne yaptin?!
Tark'in tasmasini tutarken söylüyor. Ardindan yere yatiriyor ve yumruklamaya basliyor.
Görevli: Ferit bey lütfen geregini yapacagiz lütfen.
Kazim, Ferit'i sakinlestirmeye gelir.
K: oglum bak ona bir sey yaparsan hapse girersin ve kizimin sana en çok su an ihtiyaci var.
Bir memur gelir ve Seyran'i alr.
S: Ferit... (yorgun bir sesle)
Ferit onu görür görmez kosup sarilir, Seyran da aynisini yapar, ikisi de hickira hickira aglamaya baslar.
F: Seni yalniz biraktigim için cok üzgünüm Seyran beni affet.
Seyran, Ferit'in boynundan ayrilir ve yüzünü avuclar.
S: (aglayarak) Ne diyorsun Ferit, senin bununla bir ilgin yok.
Seyran konusurken Ferit, Seyran'in tokatlardan morarmis boynunu ve kipkirmizi yüzünü görür.
F: Seyran, ne yapti sana? Bak boynun morarmis, yüzün de morarmis.
Seyran cevap verecekken Suna fikar.
S: abla...
Ona kosuyor ve ona sariliyor.
Su: ablacim seni cok ozledim
S: bende
ikisi de aglamaya baslar ve Ferit gülümseyerek onlara bakar. Ferit, Kazim'a gider.
F: Kazim Baba yarin gelip nisanlanmak istiyorum?
K: Tamam ama bak kizimla evlenirsen onu üzmezsin anladin mi?
F: Tabiki onu asla üzmem merak etme. Ama bir sey daha var bak abidinle Suna birbirlerini çok seviyorlar Seyranla ben evlenicez sonra onlar evlernirler.
Tam da Kazim'in cevap verecegi zaman. Abidin, Suna'yi aylar sonra ilk kez görüyor. O yüzden digerlerini ve onlarin tepkisinin ne olacagini düsünmeden kosarak Suna 'ya sarildi ve Suna sarildi.
A: Suna seni çok özledim
Su: bende seni
Seyran, Ferit in yanina gider ve ona sarili.
F: Seyran sana bir soru sormam lazim.
S: sor
Ferit yüzügü olmadan tek dizinin üstüne çöker.
F: Benimle ikinci kez ama bu kez kendini isteginle evlenir misin?
Seyran'in gozleri yaslarla doldu.
S: EVET!!
Ferit ayaga kalkar ve Seyran'a belden simsik sarilir.
F: Bak su an yüzügüm yok ama alacagim.
Ardindan Seyran, Ferit'i dudaklarindan uzun bir opücük birakir, ilk kez herkesin önünde öper.
S: seni çok seviyorum
F: Ben de seni seviyorum merak etme Abi, Suna Saffet'ten bosanir bosanmaz evleniyorsunuz ama ben de Seyran evlendikten sonra
Abidin gider Ferit'e sarilir.
A: çok tesekkür ederim kardesim
F: Ne diyorsun abi ben her zaman yanindayim.
S: Yoruldum eve gidebilir miyiz?
F: Tabi, karim yorgun mu?
Sonra Seyran'i alip tasir.
S: Ne yapiyorsun Ferit anne babanin önünde ayip oluyor. (sanki biraz once optugunde ayip olmadi LOL)
F: Hayir, seni birakmayacagim ve yalida vardigimizda seni bu sekilde alacagim.
Seyran gülüyor.
F: Suna bizimle geliyor musun? Kazim baba Seyran ve Suna aylardir birbirlerini görmediler.
K: tamam ama sadece nisan törenine kadar.
F: tamam Kazim baba
Ferit, Seyran, Suna ve Abidin, Ferit' in arabasina bindiler. Seyran, Ferit' in gogsunu, Suna ise Abidin'in elini tutmaktadir.
F: Abi bir sarki falan ac cok sikici.
S: Senin igin her sey sikici degil mi askim?
Guler
A: Tamam
Abidin radyoyu açar ve