Kıvılcımın gözleri kapalıdır. Boynundaki dudakları hisseder yutkunur. Beyni uyuşmuş gibidir, kafasında sayısız düşünce vardır. İçinden geçen duyguların karmaşası bir an nefesini keser. Anlık bir acıyla dudaklarını ısırır içini çeker.
Ömer anlamaz kıvılcıma bakar
Ömer; İyi misin?
Kıvılcım başını sallar eli ömerin başına gider kendine çeker dudaklarını öperken ömer hareket etmeye başlar.
Ömer yavaşça gidip geliyordur, kıvılcımın sıcaklığı, teni kendinden geçiriyordur...
....
Sabah
Ömer gözlerini aralar yatakta yalnızdır hafif doğrulur. Gece gelir gözünün önüne. Çevresine bakar, eşyaları yoktur. Gittiğini anlar yutkunur. Gözleri gelir birden aklına, teninin yumuşaklığını düşünür. Hakkında hiçbir şey bilmediğini hatırlar, adı dahi yoktur. Bir an hayal kırıklığına uğrar nefes verir. Yataktan kalkarken yataktaki ufak lekeyi görünce şok olur. İçine girdiğinde canının acıdığını hatırlar nefesi kesilir.
Ömer; Neden yaptın bunu, nerdesin, kimsin!
Konuştukları her şeyi düşünür. Gecenin büyüsündedir sanki hala. Bir gecede bu kadar etkilenmiş olmasını anlayamaz. Yataktan çıkar tekrar gözü takılır, ilk kez ömerle birlikte olması çok şaşırtmıştır. Anlattıklarını düşünür, nedenini anlar..
Kıvılcım eve doğru yürüyordur ceketine iyice sarılır gözleri kıpkırmızıdır. Eve girerken gözlerini siler. Bahçeden geçer kapıyı açar, içeri girer.
Sönmez; Nerdesin sen kıvılcım?
Kıvılcım ceketini çıkartır kenara koyar
Sönmez; Kızım bir şey söylesene aklım çıktı! Bir çıktın evden ortada yoksun!
Kıvılcım; Yok bir şey anne
Kıvılcım odasına doğru yürürken sönmezin sesiyle çakılı kalır
Sönmez; Volkan aradı sürekli seni sordu. Ne oldu kıvılcım ne bu halin, neden volkan delirmiş gibiydi.
Kıvılcım yutkunur
Sönmez; Yarın düğün-
Kıvılcım; Düğün falan yok anne, bitti o iş.
Sönmez şok olur eli kalbine gider
Sönmez; O ne demek kıvılcım!
Kıvılcım; Tamamen bitti anne. Adını duymak istemiyorum.
24 Saat Önce
Kıvılcım odasında hazırlanıyordur. Küpesini takarken telefon çalar hemen açar
Kıvılcım; Hazır mı gelinlik? Tamam Volkan gelicek almaya bugün. Teşekkür ederim.
Kıvılcım telefonu kapatır Volkanı arar. Açmayınca nefes verir kapatır.
Kıvılcım; Nerdesin volkan!
Çantasını alır odadan çıkar
Sönmez; Kıvılcım ben de yanına geliyordum
Kıvılcım; Günaydın anne. Volkana ulaşamadım gelinliğin alınması lazımdı. Neyse ben halledicem bunu da.
Sönmez; İşi vardır çocuğun demek ki. Sen halledersin kızım