Ömer arabasındadır, kayıp bir anı bulmuş gibi hissediyordur. İçi çok rahatlamıştır. Aklında sorular vardır, neden kaybolmuştur, neden aramamıştır, neden ilk ömerle olmuştur. Nedenini bilmese de o geceyi, kıvılcımı kendi içinde çok özel bir yere koymuştur. Kaybettiği kişiyi bulmanın heyecanı vardır içinde.
Abdullah; Özel biri galiba
Ömer düşüncelerinden çıkar
Mustafa; Amca?
Ömer başını sallar
Ömer; Evet, öyleydi.
Abdullah; Ömer sakın. Leman seni bekliyor.
Ömer nefes verir
Ömer; Yine mi bu konu abi. Ben neden hayatımı feda ediyorum! Mantıklı mı allah aşkına!
Abdullah ömerin asla kabul etmeyeceğinin farkındadır yine de şansını deniyordur.
Abdullah; İçimden bir ses Kıvılcım hanımla sadece iş yapmayacağız diyor ama. Hayırlısı olsun.
Ömer dışarıya bakar nefes verir
.....
Kıvılcımın eli kalbindedir masasına oturur. Kafasından. Bir sürü şey geçer, ne kadar güçlü bir aile olduklarını düşünür suya uzanır içer.
Zeynep; İyi misin?
Kıvılcım; ben çıkıcam zeynep. Pek iyi hissetmiyorum.
Zeynep; Tamam, ne oldu ama?
Kıvılcım; Sen bugünkü toplantıları ertele lütfen.
Zeynep; Bu arada mail geldi sana yönlendirdim. Çizimler için.
Kıvılcım; Tamam ben evde hallederim
Kıvılcım çıkar çıkmaz derin bir nefes alır. Ömeri düşünür, hala çok zarif bir adamdır. Bu düşünce onu sakinleştirir
.......
Ömer tekneye gitmiştir. Açılır denizi ortalar. Kadehini alır yudumlar denizi izler. Eline bakar o gecenin sabahında yatakta bulduğu küpeye bakar, dokunur. Avcunu kapatır nefes verir.
Kıvılcım çalışma odasındadır çizimlere dalmıştır. Kafası ancak böyle dağılıyordur. Saatlerce tasarımları yapar. Birbirinden güzel kıyafetler çizer.
......
2 Gün Sonra
Kıvılcım ofistedir saatine bakar kalkar
Zeynep; Gidiyor musun?
Kıvılcım; Evet, halledelim bakalım anlaşacak mıyız
Zeynep; Seni kaçırmazlar
Kıvılcım gülümser; Görelim bakalım
.....
Ömer şirkettedir saatine bakar.
Abdullah; Gelir birazdan merak etme
Ömer; Anlamadım abi?
Abdullah; Kıvılcım hanım diyorum gelir birazdan merak etme
Ömer; Yok neden merak edeyim. Saate baktım öyle.
Merak ettiğim şey tasarımları, beklentim yüksek nedenseAbdullah; Ne yalan söyleyeyim benim de yüksek
Hilal; Kıvılcım hanım geldi
Abdullah; Al içeri kızım
Ömerle abdullah ayağa kalkar kıvılcım girer. Üzerinde diz üstü siyah bir elbise vardır saçları açıktır.