Bölüm 9

690 62 23
                                    

Ömer baka kalır kıvılcıma,

Ömer; Gerçekten mi?

Kıvılcım ömere bakar başını sallar

Kıvılcım; Haklsın çünkü. Baksana iki günde hayatımıza dokundun. Benim yanımda olman, Denizin seni hemen benimsemesi. Bilmiyorum sanki onun için daha iyi olacak gibi.

Ömerin yüzüne gülümseme yayılır,

Ömer; Bu kadar zaman yanınızda olamamak beni üzüyor inan bana. En başından bilseydim her şey başka olurdu.

Kıvılcım; O "başka"yı bilememek korkutucuydu aslında.

Ömer; Şu an peki?

Kıvılcım gülümser

Kıvılcım; Şu an değil. Tam aksi güven verici. Bilmiyorum öyle bi his veriyorsun insana. Seninle konuşurken böyle her şeyi anlatmak istiyor insan

Ömer güler

Kıvılcım; Ki tanıştığımız akşam da öyle olmuştu aslında

Ömer; Sanki öyle olmuştu. (Duraksar) kıvılcım teşekkür ederim. Bana güvendiğin için ve teklifimi kabul ettiğin için. Nasıl istersen öyle olacak, nerde yaşamak istersen, ne istersen.

Kıvılcım; Aslında eve gerek yok ömer. Yani en azından ilk başta. Ailenin evinde kalabiliriz sorun olmaz benim için.

Ömer şaşırır

Ömer; Gerçekten mi?

Kıvılcım; gerçi sen daha çok teknede yaşıyordun, benden çok sana zor olucak

Ömer güler

Ömer; Evet doğru, ama zor olmaz. Deniz var, onunla olmak her şeyden önemli benim için.

Kıvılcım ömere bakar

Kıvılcım; Çok şaşırıyorum biliyor musun ömer. Yani bu kadar kısa sürede Denizle kurduğun bağ, ona olan sevgin.

Ömer düşünür bir süre,

Ömer; Şaşırmakta haklısın sanırım. Ne yalan söyleyeyim aklıma bile gelmezdi. Yani hiç demedim bir çocuğum olsun diye. Ama tuhaf bir şekilde Denizi kucağıma aldığım an aklımdan geçti bir an. Benim neden çocuğum yok diye. Sonrasında zaten, oğlum olduğunu anladığım an, onu düşündükçe çok sevdim. Hele şu an (gözleri dolar) baba demesi bana.

Kıvılcım duygulanır

Kıvılcım; Açıkçası ben de beklemiyordum. Bir yanım o kadar mutlu ki. Babası yanında olacak. Onu doğurmaya karar verdiğimde bastırdığım bir duyguydu, babasız olacak olması. Düşünmemeye çalıştım hep, aklıma geldikçe boğazıma bir şey çökerdi sanki. Ona yaptığım haksızlık mı diye, babasını sorduğunda ne diyecektim mesela. Verecek bir cevap bulamadım düşünürken. Babamı anlat diyince ne derdim, nasıl anlatırdım bilmiyorum. Soy adını bile soracaktı.

Göz göze gelirler

Ömer; Bunları düşünmemiştim hiç, senin bunları düşüneceğini yani. Artık sormasına gerek yok, kendisi tanıyacak babasını.

Kıvılcım güler

Kıvılcım; Evet

Ömer; Kıvılcım bu arada konu açılmışken. Senin için de sorun olmazsa hemen soy adımı vermek istiyorum Denize. Bir süredir aklımda ama seni sıkıştırmak istemedim.

Kıvılcım ömere bakar

Kıvılcım; Ben dedim diye-

Ömer; Hayır hayır inan bana. Aklımdaydı zaten. Yarın halletsem olur mu?

İki Kalp / KıvMerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin