Bölüm 5

901 73 26
                                    

Kıvılcım korkuyla ömere bakar. Denizi alamayacağını düşünse de böyle bir sürece girmek, bu korkuyla yaşamak kıvılcımı çok geriyordur.

Kıvılcım; Ne yapıcaz yani? Deniz benim oğlum-

Ömer; Bizim oğlumuz Kıvılcım.

Ömer gözlerini kıvılcıma diker,

Ömer; Bundan sonra her şey değişicek lütfen buna alış.

Kıvılcımın boğazı düğümlenir ayağa kalkar hızla. Ömer kıvılcıma bakar gözlerini siliyordur. Gidecekken durur tekrar döner ömere bakar

Kıvılcım (sesi titrer); Ne demek o?

Ömer kalkar kıvılcıma yaklaşır o anda dalga tekneyi sallar Ömer kıvılcımı yakalar o akşamki gibi.

Ömer; Dikkat et

Duraksar kıvılcımın titrediğini hissediyordur

Kıvılcım; Ne demek o dedim sana?

Ömer gözlerine bakar

Ömer; Önce bir sakin ol kıvılcım. Denizi senden alacağımı aklından çıkar.

Kıvılcımın dizlerinin bağı çözülür sanki ömerin koluna dokunur ondan destek alır. Ömerin eli hala belindedir.

Ömer; Oğlumuzu annesinden ayıracak bir adam değilim ben.

Kıvılcım derin nefes verir. Rahatlasa da neler olabileceğini düşünüyordur. Aklından bir sürü şey geçer.

Ömer yutkunur

Ömer; Denizi görmek istiyorum, oğlum olduğunu bilerek kucağıma almak onu koklamak istiyorum.

Kıvılcım ömere bakar

Ömer; Kıvılcım ben onun babasıyım. İçimdeki duyguları sana anlatamam. Kızgınım, üzgünüm, heyecanlıyım, mutluyum. Hepsini aynı anda hissediyorum.

Kıvılcım başını sallar

Kıvılcım; Tamam ömer. Bana biraz zaman verir misin, yani en azından bir gün. Anneme anlatayım her şeyi.

Ömer başını sallar

Ömer; Tamam, ben de aileme anlatıcam.

Kıvılcım yutkunur gözlerine bakar

Kıvılcım; sorun çıkartırlar mı?

Ömer; Kıvılcım deniz benim oğlum, hiç kimse bu konuyla ilgili sorun çıkaramaz.

Kıvılcım başını sallar

Kıvılcım; Tamam. O zaman yarın bana gelirsin olur mu?

Ömer; Eve mi geleyim?

Kıvılcım; Dün biraz üşümüş öksürdü gece. Dışarı çıkaramam.

Ömer; İyi mi, doktora götürelim mi?

Kıvılcıma garip gelir her şeyi tek başına düşünmüştür bu zamana kadar. Ömerin bu kadarcık ilgisi bile birden iyi hissettirir

Kıvılcım; Yok o kadar değil. Sadece dikkat etmemiz lazım.

İkisi de hala birbirlerine yakın olduğunu fark eder ömerin eli hala belindedir. Kıvılcım yavaşça çekilir.

Ömer; Tamam o zaman eve gelirim

Kıvılcım; Akşam gelebilirsin. Annem kendi evinde olucak. Yalnız olucaz denizle.

Ömer gülümser heyecanlanmıştır

Ömer; Tamam. Bir de bir şey rica edicem senden

Kıvılcım soran gözlerle bakar

Ömer; Bana fotoğraflarından gönderir misin? İlk doğduğunda, sonraları, şu an...

İki Kalp / KıvMerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin