„Igazából semmihez sincs kedvem. Csak hozzád."
★Han pov★
Szóval miután a hercegnővel vissza jöttünk, felhívott anyám és apám hogy jó lenne ha ma Mimi szülinapja miatt hozzájuk mennénk. Kurvára kezdem unni hogy csicskáztatnak. Azt csinálunk amit akarok, és Mimi a szülinapját a Hyung-jaival akarja tölteni.
És hogy miért mondom azt hogy csicskáztatnak?
Olyan mintha Mimi az ő gyerekük lenne, de kurvára nem. Ő az enyém. Senki se fogja elvenni. Ebben az elmúlt 2 évben csak azt hallgattam hogy „Mi megetetjük Mimit" „Majd mi gondoskodunk Mimiről".
Holnap elmegyek hozzájuk és elmondom nekik a véleményemet.
Már este 10 volt, mikor Miminek sikerült ágyba kerülnie. Már csak a felnőttek vannak fent.
-Fiúk, ki tud vigyázni holnap Minára? El kell mennem anyáékhoz. Kezd belőlük elegem lenni. -mondtam dühösen.
-Mmm.. én ráérek. -mondta Felix.
-Bébi holnap randira megyünk. -mondta Hyunjin.
-Ohh bassza meg tényleg! Mikor kell rá vigyázni?
-Délután 3-tól 4-ig.
-Mm.. vigyázok rá én. -mondta Minho. Erre csak bólintottunk.
Másnap
Miután nagy nehezen elindultam, elmentem apáékhoz. Amikor oda értem mi volt az első kérdés?
-Hol van Mina? -sóhajtott anya.
-Beszélni jöttem. -mondtam. Megvártuk míg Haneul lejön, és leültünk az asztalhoz. -Kérlek fejezzétek be hogy bele szóltok az életünkbe. Egyedül szeretném felnevelni Mimit. -mondtam.
-De kicsim, mi csak segíteni akarunk. -mondta anya
-Tudom, de Miminek egyenlőre én vagyok az apja szóval kérlek, fejezzétek be ezt. Azt csinálunk amit akarunk, és ha nem jövünk el ne sértődjetek meg. -mondtam.
Otthon
Miután apáékkal mindent megbeszéltem, haza mentem. Otthon az fogadott hogy Mimi palacsintát eszik, az apja pedig süti.
-Sziasztok. -sóhajtottam.
-Apucii~ apa csinált palacsintát míg te nem voltál itthon. -mosolygott cukin.
-Az jó kincsem. -mosolyogtam én is. -De ha eszel ne futkározz tudod! -kuncogtam. Ő csak leült az asztalához és ette tovább a palacsintát.
-Nagyon jó apuka vagy. -suttogtam a fülébe. -Még így is. -mosolyogtam.
~~~
Hi babies! Helyzet jelentés.
~Le lesz vágatva valamikor a hajam ilyen fazonúra::
~Ma voltam nagymamáméknál. Apával bicikliztem, csak szerintem elkaptam valamit.. ma ki voltam pirosodva mikor nem régen felkeltem, fáj a szemem és néha kiráz a hideg de egyébként melegem van. A jövő hetet már remélem kibírom illetve, remélem hogy nem leszek beteg mivel 03.26-03.27 az nekem kompetencia. Na csak ennyi. Csók❤️
ČTEŠ
Az erdő mélye. ~minsung (Befejezett.)
Romance~Saját történet. ~Nem igaz semmi, ha mégis az a véletlen műve. ~Karakterek cselekedetei kitaláltak a legtöbb esetben. ~Angyal + démon.