8.

92 6 5
                                    

„Szeretek a mellkasodon elaludni. Mert hallom a szív verésed és megnyugtat." Ennek a résznek a folytatását  leeminhofelesege kommentje inspirálta. Eredetileg be volt fejezve, de azt írta kommentbe; "szerintem készülj hogy ma este nem lesz ruha rajtad". Szóval megvalósítottam! Annyi hogy nem írtam le a sz3x jelenetet, azt majd egy kicsit később, de ne aggódjatok lesz! Jó olvasást!

★Han pov★

Mikor már eldöntöttem hogy jól nézek ki megérkezett Minho.

-Szia Jis. -adott oda nekem egy csokor rózsát.

-Szia Minho. -mosolyogtam és megpusziltam. -Köszönöm a virágot. -és megöleltem.

-Szivesen. -mondta.

Miután sikerült el rakni a csokrot a konyhába vázába, el is indultunk a randi helyszínére. Egy tető téri étterembe mentünk.

-Lee Minho névre, 2 személyes asztalt foglaltam. -mondta Minho.

-1 perc. -mondta és megnézte a foglalásokat. Oda vezetett minket, majd hozta az ét lapokat.

Vacsora után

Miután megvacsiztunk, elmentünk sétálni. Éppen hívott valaki, de nem nagyon foglalkoztam vele.

Mikor már 3-jára is felhívott felvettem, mivel anya hívott.

-Haló? -szóltam bele a telefonba.

-Végre hogy felvetted kisfiam! -sóhajtott anya.

-Anyu randin vagyok. Mi az a fontos dolog amiért felhívtál?

-Ohh! Sajnálom. -mondta gondterhelten. -Holnap a nővéred haza megy! -mondta anya. Nos igen.. apának van egy gyereke az előző házasságából, de mi mindig is nővérünknek tekintettük.

-Rendben. -mondtam. -Akkor gondolom hozzánk jön. -mondtam..

-Igen kérlek, majd főzz ebédet, és rakd rendbe a házad! Délután fele mi is oda érünk. -mondta.

-Rendben. Ennyi anya? Szeretnék menni?.

-Persze. További jó randizást. Szia kicsim.

-Szia anya.

Miután letettem Minho-nak elmondtam hogy mi történt.

Másnap reggel

Khmm.. reggel erős segg fájásra ébredtem.

-Jó reggelt angyalom. -suttogott a fülembe Minho.

-Jó reggelt Minho. -mondtam neki rekedtes hangomon. -Hány óra van?

-Délután 2. -mondta miközben ásított egyet.

-TESSÉK? -mondtam miközben elkezdtem felöltözni.

Gyorsan le siettem ahol már ott ült a nővérem és a családom, illetve a hugom is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyorsan le siettem ahol már ott ült a nővérem és a családom, illetve a hugom is.

-Jó reggelt. -köszöntem.

-Reggelt? -nevetett anyu. -Jó volt legalább az estéd? -nézett perverzen anya, mire csak egy kérdő fejet vágtam. -A nővérednek nem nyitottál ajtót, ezért felhívott minket. Mi ekkor már a reptéren voltunk, és tartottunk ide. A barátod Felix felhívott minket, hogy nála van a hugod, de te nem veszed fel a hívásait. Ekkor elmentünk a hugodért, majd ide jöttünk. Kinyitottam az ajtót, felment a szobádhoz, és mikor kinyitottam egy meztelen te és Lee Minho feküdt ott. -magyarázta el.

Erre csak kínosan elmosolyodtam, illetve mikor Minho lejött nem értette hogy mi történik.

-Jó reggelt, Mr. Jisung és Mrs. Jisung. -hajolt meg.

-Jó reggelt Minho. -mondták. Anya csak elmosolyodott és apa is.

-Igen anyu, nagyon jó volt az esténk. -mondtam. -Hozz nekem egy fájdalom csillapítot, mert a "kicsi" Minho-dtól szét szakad a seggem. -suttogtam Minho fülébe. -A konyhába, 3. szekrény, 2 polc. -mondtam. Minho ment is a konyhába. Én csak leültem nagy nehezen a kanapéra. -Sszz.. -mondtam mikor a seggem a kanapét érte. Mindenki elkezdett röhögni, én meg csak paradicsom vörös fejjel ott ültem.

Minho pár perc múlva vissza jött két kávéval a kezébe, és egy fájdalom csillapítóval.

-Köszönöm. -mosolyogtam rá.

Az erdő mélye. ~minsung (Befejezett.)Where stories live. Discover now