3.

117 8 8
                                    

„Azt kell megbecsülni aki törődik veled."

★Minho pov★

Szóval.. hol is tartottam?

Ja igen.

Miután Haneul vissza jött a bátyjával hát mit ne mondjak.. érdekes estébe nézünk elébe.

És hogy miért?

Nos.. Han kibaszott Jisung az én kiszemeltem.

Mint egy angyal.

Talán az is.

-Kedveseim miért nem mentek fel beszélgetni Han szobájába? -néz az anyja rám és Jisungra.

-Tőlem felmehetünk. -rántotta meg a vállát.

-Akkor menjünk. -mosolygott a bátyám. Nos igen, néha olyan mint egy óvodás.

-Bátyus mehetek én is? -mosolygott Haneul a bátyjára.

-Persze. -mondta Jisung és felment vele. Utánuk mentem én és utánam a bátyám illetve az asszonya.

★Han pov★

Miután felértünk a "szobámba" ami már nem a szobám, hiszen egyedül lakom.

Éppen megálltam az ajtó előtt hogy kinyissam mikor is valamelyik hülye gyerek elkezdett hívni. Fasza.

-Haneul hercegnőm menj be kérlek a szobámba a többiekkel. Mindjárt jövök. -mondtam. Mikor mindenki bement a szobába felvettem a hívást. -Haló?

-Szia Jis! Úton vagyunk hozzád és a szüleidhez! -mondta Chim.

-VAGYUNK? VENDÉGEK VANNAK NÁLUNK! -"kiabáltam" ami csak hangos beszéd volt.

-Ja hát az szopás. -nevetgélt kínosan Chim. -Itt van velem Felix is illetve Seungmin is, és In is.

-Ugye piát nem hoztatok? -sóhajtottam.

-Neeem.. -mondta a hazugságot Chim. Gondolhattam volna. Hülye kérdésre hülye válasz.

-Nem akarom inkább tudni. Mindegy. Majd bejöttök. Anyáékat úgy sem nagyon érdekli ki van itt. -rántottam meg a vállam amit ők nyilván nem láthattak. -Mikorra érkeztek?

-Kb. 5 perc. Addig is csók. -mondta majd lerakta a telefont. Lementem a szüleimhez illetve a Lee család szüleihez.

-Anya, apa átjöhet pár barátom? -mosolyogtam.

-In-ről, Seungmin-ról, Felix-ről, és Chim-ről van szó?

-Igen.

-Akkor rendben. -mondták. Igen ők az "áldott jó fiúk".

5 perc múlva

Miután beszéltem anyával meg apával még pár szót hogy majd jövő héten mennek el Franciaországba és hogy legyen már nálam Haneul, amibe nyilván bele egyeztem, meg is érkeztek Felix-ék.

Gyorsan felmentünk a szobámba ahol már a hercegnőm ott feküdt könnyes szemekkel az ágyamba.

-Mi a baj hercegnőm? -kérdeztem miközben leguggoltam hozzá és megpusziltam a fejét.

-Hol voltál? -mondta miközben az ölembe mászott. -Idegenek között hagytál.

-Jajj kicsim ne sírj. -mondtam neki szomorúan. -Nézd itt van Lix hyung, Chim hyung, In hyung, és Seungmin hyung is. -mosolyogtam miközben mutattam neki a barátaimat.

-LIX HYUNG! -pattant ki az ölemből.

-Szia picur. -mondta miközben felvette.

-Ne haragudjatok a kellemetlenségért. -mondtam a Lee családnak. -Bemutatom a barátaimat. Ő itt Lixie. -mutattam be először a kis szőkét. -Ő itt Jimin. -mutattam be másik legjobb barátomat. -Ő itt Innie. -mondtam. -És végül Seungmin. -mondtam.

-Örvendek, Lee Minho. -mondta Minho. Mindenki bemutatkozott, majd leültünk beszélgetni és egész jól el voltunk. Mikor is eszembe jutott olyan 7 körül hogy nekem lassan vissza kéne indulni, mivel hogy Vasárnap már otthon szeretnék lenni.

-Hercegnőm, kérlek pakolj bele a bőröndödbe, és siess. Szeretnék haza menni, és anyáék mennek majd Franciaországba. -mondtam a hugomnak. El is sietett pakolni.

-Sokszor szokott nálad lenni a hugod? -kérdezte Minho.

-Sajnos mostanában igen. Természetesen néha haza jönnek Haneul-hoz, de egyébként nálam van. -mondtam mosolyogva. -De nem baj.

Az erdő mélye. ~minsung (Befejezett.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang